Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
die pm kreeg ik dus ook :Z

Zou dat geen wout kunnen zijn? :p Je moet toch wel echt een mongool zijn als je iemand hierom wilt toevoegen. Daarbij heb je ook nog eens dat correct taalgebruik (aangezien 90% vh forum net als een allochtoon typt :p) en dan dat stoere "later" erbij, kan alleen een wout zijn :D

ja tuurlijk, maar wat kost nou meer, een complete telefoon cel of een verkeersbordje.. ok vandalisme is gewoon niet koel

hier zijn laast nog +- 30 spiegels van autos af gerost en wat hekken in elkaar getrapt omdat de plaastelijke disco afgelopen was om 5 uur snachts

me vader had 2 keer de smeris gebeld, maar NIKS helemaal NIKS mee gebeurd, en als je dan te vroeg vuurwerk afsteekt racen ze je gelijk achterna! :L

EDIT: ga boeven vangen!

heb je enig idee wat zon verkeersbordje kost dan?
schrik er niet van als je voor zon verkeersbord al gauw 500/600 euro neer moet tellen.

en ook een prullenbak kost een hoop geld.

beetje hypocriet van je ook. je vind het dus niet erg als het niet zo veel geld kost, dus als ik vraag waar je auto staat. Dan mag ik je ruitenwissers eraftrekken en je antenne. die kosten niet zo veel als je ruiten.....

iets slopen is slopen. Maakt niet uit wat

Zou dat geen wout kunnen zijn? :p Je moet toch wel echt een mongool zijn als je iemand hierom wilt toevoegen. Daarbij heb je ook nog eens dat correct taalgebruik (aangezien 90% vh forum net als een allochtoon typt :p) en dan dat stoere "later" erbij, kan alleen een wout zijn :D
Lijk me beetje vergezocht da thier een wout zit maar oke.
iig, als ik kijk hoe hij het typt "net zoals mij". dan is het iig een juut. Geen opleiding gehad qua taalvaardigheid :)

Ik las net in de krant dat een simpele prullenbakje al snel 400 kost :X

zoiets dus
prullenbak.jpg

Hier ook.
Echt triest, allemaal prullenbakken kapot en van die glazen borden. Waar reclame in ronddraait. Van die grote glazen dingen waar posters achter zitten enzo. Lawinepijlen oid opgeplakt. Glas lag over de hele weg heen. kktriest. Die gasten moeten ze direct 6 maanden halt laten doen. Dan koelen ze wel af.

LFB wat t kost, je hoort gewoon niet te slopen.

Hier gaat het meestal wel redelijk goed. Maar mocht ik het zien zeg ik er zeker wel wat van, aangezien iedereen mee betaald...

Als 12-jarige kan ik het nog wel begrijpen dat je er niet bij stilstaat, maar de ouderen moeten wel beter weten. :) Haalde vroeger ook wel gekke dingen uit met vuurwerk, alhoewel ik niks ergs heb gedaan. Het laatst (was ik 14 geloof ik) een brievenbus opgeblazen met een nitraat (die van toen gingen echt goed :o) Nou dat hebben we mooi kunnen betalen, daarna nooit meer gesloopt met vuurwerk.

bij ons worden ze eerst vernouwd en naar mate oudjaar naderd gaan ze dicht dacht ik, maja brievenbussen zou ik dus nooit opblazen omdat je dan gewoon mensen hun post overhoop knalt, stel er zit een condoleance brief in ofzo, nou lekker dan...

vroeger ( denk 8 jaar geleden ofzo )
wel eens een lantarenpaal opgeblazen :X ( jaja.. :$ slechte vrienden... )
klepje er af en dan er in zetten schiet hij naar boven en blijft hangen in de knik
hangen, gevolg hele buurt zonder stroom :D,

Kamermeerderheid voor maatregelen
'Vuurwerk wordt aan banden gelegd'

Vuurwerk mag alleen nog worden afgestoken op vaste plekken, die de gemeente aanwijst.
Overlast

Een meerderheid van de Tweede Kamer, onder andere CDA, PvdA, VVD en SP, wil het afsteken van vuurwerk aan banden leggen om de overlast rond de jaarwisseling terug te dringen. Dat meldt De Telegraaf. Een vuurwerkverbod, zoals GroenLinks wil, gaat de andere fracties te ver.
Vanaf 22:00 uur

Een ander voorstel is, om de verkoop van vuurwerk nog maar twee dagen toe te staan in plaats van drie. Ook zou het afsteken pas mogen vanaf 22:00 uur in plaats van 10:00 uur op oudejaarsdag.

zou echt te gek voor woorden zijn als ze dit in willen voeren, en al helemaal vanaf 22:00 afsteken want dan heb je gewoon de volle overlast om 22:00 uur. op 1 plek afsteken is ook geen mogelijkheid denk ik, gaan al die kinderen dan samen op een plein staan? dat zou dus weer betekenen dat omwonenden daar weer gaan klagen. Allemaal hopeloos imo

Hahaha prachtig dit allemaal.

Denken ze nou echt dat er zoiets gaat gebeuren.
LMFD dat ik, ook al komt deze wet er, gewoon vuurwerk afsteek voor mijn eigen deur of waar ik zelf wil op oudjaarsdag/nacht.

Dan daarbij dat er totaal niet minder overlast gaat komen als er zo'n wet komt, voor het "klaagvolk" zullen het niet doen lijkt me. Het zal ze om de vernielingen gaan, maar die houd je hiermee dus echt niet tegen. Kleine breezahboys die stoer willen doen door een vlinder in een brievenbus, of wat dan ook, te gooien zullen dat toch wel blijven doen.
Je kan er beter voor zorgen dat er vele malen harder wordt opgetreden tegen vernielers.

Altijd maar weer alles op het vuurwerk gooien:|
De politiek snapt er echt niks van.

Vuurwerk is niet gevaarlijk, je moet er gewoon verantwoord mee omgaan!
Vuurwerk veroorzaakt ook geen vernielingen, dat doen de gebruikers ervan.

Status
Not open for further replies.
Back