Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Ik dacht dat die pijlen 430gram bevatten..

BTW die foto's boeit niks joh:) Ik krijg er gratis nikes voor dusjah:P En wie zegt dat dat een lawinepijl is, is gewoon een legale 40grams pijl die ik gekocht heb bij een Hardix verkooppunt:+

zo mijn kleine collectie
Fotos verwijdert,VAnwege aanvraag

Zijn 5 19shots potten en nog een 25 shots
Komen nog een paar 4 inch shells bij maar die worden geregeld voor me
CJ bedoelt denk ik de foto met die grote gouden pijlen, dat jij een foto van je collectie post zal niemand een probleem mee hebben;)

Deel 1;

Deel 2 en 3 komen nog =)

STA7419222.JPG

Voor de laatste keer:

Het is niet toegestaan te handelen in vuurwerk via dit topic/forum!
Ik heb net 3 warnings uitgedeeld aan mensen die toch zo nodig om vuurwerk moesten vragen. Ik wil dat gewoon niet meer zien.
Als het toch nog een keer gebeurt, sluit ik dit topic. Jammer voor de mensen die wel op een normale manier posten hier.

Voor de laatste keer:

Het is niet toegestaan te handelen in vuurwerk via dit topic/forum!
Ik heb net 3 warnings uitgedeeld aan mensen die toch zo nodig om vuurwerk moesten vragen. Ik wil dat gewoon niet meer zien.
Als het toch nog een keer gebeurt, sluit ik dit topic. Jammer voor de mensen die wel op een normale manier posten hier.

Ramon ( naam genoot :P ) mag ik je er wel op wijze dat Raceroxie niks illegaals doet.
hij vraagt om mortieren dat zijn buizen om shels mee af teschieten.
shells zijn verboden mortieren niet!

Ik wist niet dat vuurwerk per post mocht worden verzonden?

Dat mag ook niet. Er staan geen waarschuwingen op de verpakking en de verpakking voldoet niet aan de eissen die gesteld worden. ;(

Sommige soorten kruit zijn schokgevoelig en kunnen ontbranden door statische electriciteit die vrij kan komen in bijvoorbeeld een plastic zak. Sommige kruitsoorten kunnen onderling ook reageren/instabiel worden.

vind het ook aardig bizar dat dit soort vuurwerk per post verzonden wordt, die polen doen alles voor geld, die kleine mortierballetjes kan ik wel begrijpen maar ze sturen dus ook gewoon zwaar knalvuurwerk mee. denk dat ik maar eens paar flowerbeds ga bestellen van tropic :D

Wel vet dat tropic dat gewoon opstuurt.
Als ik die site bekijk is die shit wel fucking goedkoop of ligt dat aan mij? De prijzen liggen of onder de euro of liggen tussen de 2 en 3 euro. Dat is werkelijk bizar..
Misschien volgend jaar eens een bestelling plaatsen hehe+ralf+

Maar houd er wel rekening mee dat de pakketjes steekproefgewijs wel gecontroleerd worden. Dus er is aaltijd een kans dat ze daarna bij jou aankloppen.

Verder heb ik gewoon fucking veel zin in oud en nieuw, ze zijn hier ook al aardig aan het knallen.

Aanstaande vrijdag ook nog ff in duitsland shoppen, zal nog wel foto's maken :)

Maar houd er wel rekening mee dat de pakketjes steekproefgewijs wel gecontroleerd worden. Dus er is aaltijd een kans dat ze daarna bij jou aankloppen.

Verder heb ik gewoon fucking veel zin in oud en nieuw, ze zijn hier ook al aardig aan het knallen.

Aanstaande vrijdag ook nog ff in duitsland shoppen, zal nog wel foto's maken :)
Zie het volgend jaar wel. Ga nu nix bestellen en weet niet of die site er volgend jaar nog is. Vind het sowieso allemaal zonde van het geld, dus ga geen honderden euros bestellen :)
Hoeveel geld jast de gemiddelde forummember er eigenlijk doorheen? Lijkt me wel interessant om te weten als ik die posts hier zo zie :)

Status
Not open for further replies.
Back