Het grote vuurwerktopic 2008-2009

Hoorde vanmorgen op het nieuws van 3fm dat er 40000 mensen hadden gestemt op het verbieden van vuurwerk. Het is iets nieuws dat mensen via www.petities.nl kunnen stemmen op een onderwerp, als dat onderwerp meer dat 40000 stemmen krijgt word het voorgelegd in de 2de kamer..

Nu was ik net op die site en toen zag ik al een vuurwerk moet blijven stembus was:

http://www.petities.nl/petitie/vuurwerk_moet_blijven/

&

http://www.petities.nl/petitie/behoudt_het_vuurwerk_en_stop_arno_bonte/

Ik heb iig gestemt :D
 
ff vraagje trouwens...

die shells, als ik aan een karton 2.5 shells kan komen, zijn ze dan allemaal hetzelfde?

wat is nou mooier, van die bloempotten of shells?

wil dit jaar toch echt aan wat betere vuurwerk komen. (sier/knal)
misschien iemand tips waar ik moet zijn?
 
zowiezo is het niet rechtsgeldig. is in maart nog behandeld, dus mag 1e 2 jaar niet behandeld worden ( zie nu.nl )

ff vraagje trouwens...

die shells, als ik aan een karton 2.5 shells kan komen, zijn ze dan allemaal hetzelfde?

wat is nou mooier, van die bloempotten of shells?

wil dit jaar toch echt aan wat betere vuurwerk komen. (sier/knal)
misschien iemand tips waar ik moet zijn?

Bloempotten 8P?
shells zullen meestal verschillend zijn. maar dit is per leverancier verchillend.
maar over het algemeen zijn ze verschillende effecten/kleuren in omloop

En zou zeggen als je op i-net shells wil hebben ga zoeken! zoek en gij zult vinden. wereldje is iig klein..
 
zowiezo is het niet rechtsgeldig. is in maart nog behandeld, dus mag 1e 2 jaar niet behandeld worden ( zie nu.nl )



Bloempotten 8P?
shells zullen meestal verschillend zijn. maar dit is per leverancier verchillend.
maar over het algemeen zijn ze verschillende effecten/kleuren in omloop

En zou zeggen als je op i-net shells wil hebben ga zoeken! zoek en gij zult vinden. wereldje is iig klein..

hoe heten die dingen dan, zoals die doos van vorige pagina :p



ben al aan googlen geweest, kom veel dingen tegen behalve waar ik ze kan kopen :p
 
span je dat tussen 2 bomen ofzo?


wel erg dik, wat kost zoiets nou?
Ja we hebben dat m.b.v. een lange ladder op 5 meter hoogte tussen 2 bomen gespannen. Stukje lang lnt eraan zodat je het vanaf de grond gewoon kunt aansteken en klaar:)

Kostte mij 75,-..


hoe heten die dingen dan, zoals die doos van vorige pagina :p


ben al aan googlen geweest, kom veel dingen tegen behalve waar ik ze kan kopen :p
Haha adresjes waar je shells kunt kopen zul je niet via Google vinden nee:p

Als ik jou was zou ik het gewoon bij Flowerbeds houden volgend jaar, veel makkelijker aan te komen ook..
 
minder risisco... vergeet niet dat deze 2 lonten hebben en als je een lamme bent ( of lam bent.. ) er met je kop boven hangt en aansteekt...
maarzo als altijd vuurwerk is niet gevaarlijk. het kan gevaarlijk gebruikt worden
 
Ligt eraan hoe het erop zit ray, het kan ook de reserve lont zijn, deze kun je dus gebruiken als de andere het stuk vuurwerk niet ontsteekt (dit is natuurlijk niet goed dus moet er wel wat mis zijn met het flowerbed.) Je kan hem ook gebruiken om meerdere blokken aan elkaar door te lonten voor een show.

Persoonlijk zijn blokken als je het vergelijkt met de kracht enz van een shell minder gevaarlijk. Aan beiden kan natuurlijk een schietlont zitten.
 
Back
Top