Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Vandaag ook wat opgehaald;
Super vlinders(weet me god niet welke het nu zijn, zitten 10 van in een zwarte doos) BSC?
nitraten
bermuda's(die echt vet goedkoop zijn, niet verwacht)
 
Warned...iedereen heeft zijn eigen hobby's en interesses, zijn zat mensen die het ook stom vinden om 1000-en euro's in een sprinter te steken waar je 10x 150 meter op rijdt per maand (of nog nieteens). Laat iedereen gewoon in zijn waarde...
idd :W
heb je shit al?
 
@Gid is idd BSC in zwarte doos..
leuk altijd als er niks op staat he :p

@ Pikeheat.. is idd veel voor die gene.. weet toevallig wie het is ;) haha

Ik heb aankomende dindag wss nog een levering binnen.. paar potjes alleen denks en pijltjes :)
 
@ Pikeheat: die stapel die je liet zien, wat is zoiets nou ongeveer waard? Ik heb er dus echt 0,0 verstand van:p Ik vraag me echt af wat zoiets nou moet kosten.
 
Denk een waarde van 1000+ zoiezo ?

Vandaag ook even inkopen gedaan :D

4 Lawine pijlen
10 Giga Vlinders

kosten me maar €40 :W Word een knallend oud en nieuw :+


Edit: Kan iemand van het forum in omgeving zuid-holland nog aan die dikke mortieren komen ? :W
 
Denk een waarde van 1000+ zoiezo ?

Vandaag ook even inkopen gedaan :D

4 Lawine pijlen
10 Giga Vlinders

kosten me maar €40 :W Word een knallend oud en nieuw :+


Edit: Kan iemand van het forum in omgeving zuid-holland nog aan die dikke mortieren komen ? :W


de mortieren moeten geen major problemen zijn, maar de shells die je er in moet doen wel :+

en GIGA vlinders worden al een jaar of 8 niet meer gemaakt, dus is wel zeldzaam als je die kan krijgen en al helemaal voor weinig geld:p

OT: heb vanavond een Red Devil afgestoken :D heerlijke knal zeg, en mooi fonteintje, de sneeuw viel van de bosjes :~
 
Heb het van me neef, dus familie prijs :)
maar ze komen ook niet uit nederland, hij zit bij de marine dus heeft ze uit een ander land meegenomen.

Mod edit: ***
 
Last edited by a moderator:
Zo gister dacht ff zo'n BSC voor me deur af te steken:X
Ik stond op 10 M afstand en ik kreeg nog volgas het kruit in me muil:D Het halve huis zat onder en bij de overburen ook:p Ik ben maar snel naar binnen gegaan8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top