Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
En zijn die hetzelde als de BSC zwarte doos? Het lijkt alsof deze iets groter zijn, maar kan ook gewoon door de foto komen...
 
Ik had vorig jaar dus ook die vlinders in de zwarte doos. Volgens mij zijn deze gelijk aan als die van vorig jaar, maar dat weet ik niet zkr meer. Volgens handelaar hebben ze nu een andere verpakking zoals op mijn pic te zien is. En vind ze zwaarder aanvoelen :D maar dat zit tussen de oren denk ik :p
 
Ik heb ook die BSC in de zwarte kartone doos:p knallen zeer hard

Hier een foto van die BSC, Timefuse vlinder en kleine vlinder




Je kan duidelijk zien dat die BSC een gewoon visco lontje heeft,
 
mijn colletie illegaal dit jaar.

niet bijzonder.. volgend jaar ga ik meer voor het belgisch siervuurwerk.

[IR]http://mostwantedsprinters.nl/frank/vuurwerk08.jpg[/IR]

En voor de happers :+ uiteraad niet van alles 1 :p van alles is meerder in voorraad :W
 
Is heel verschillend. Zijn dit jaar meerdere in omloop. Maar de verkrijgbaarheid is veel minder. dusja ik zou zeggen prijzen tussen de 15 en 25 zullen gemiddeld zijn. Ligt immers ook aan je afname.
 
Ja he mooi spul van wie zal ik het nou gekocht hebben :+

haha knalt allemaal wel lekker iig.. vooral de Explod's
 
hoeveel zitten er in een karton?

Ligt er een beetje aan, BSC zit in een 20/10 karton dat wil dus zeggen dat er 20 pakjes in zitten a 10vlinders per pakje.

Ikzelf had de 405A Spanisch cracker (witte doos), dat is een 30/10 karton dat zijn dus 30 pakjes a 10vlinders per pakjes

denk dat je in deze tijd van het jaar voor een karton iets van E350.- betaald(een 30/10), als je ze eerder in het jaar koopt zijn ze natuurlijk wat goedkoper :)
 
7xspbgo.jpg


Mijn "collectie" tot nu toe :)




- 7 doosjes nitraatjes
- 4 doosjes strijkers
- 2 stadion fakkels
- 1 lichtkogel
- 10 zink 901 pijlen
- pijlenpaket
- 5 doosjes supervlinders
- 6 rookpotten á 3 min
- 2 kleine potjes
- 1 rol 100.000 shots
- 500 shots nitraat mat
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top