Het grote vuurwerktopic 2007-2008

Status
Not open for further replies.
Gister voor me verjaardag ook een doos van die Super vlinders gekregen, leuk spul, maar koop zelf niets meer, schoonpa heeft weer wat zei die:W Vorig jaar zei die dat ook, en kwamer er 50 lawinepijlen, 7 dozen siervuurwerk, 4 100.000 matten en ong 200 nitraten en vlinders uit een busje rollen. dus vind het bestttt, ga wel op vakantie ipv in 1 avond 1000 euro de lucht in te jagen:+


Nofi voor de mensen die dit wel doen, maar ik mis al genoeg vingers, dus voor mij geen illegale shit meer:)

hoezo mis je vingers? met vuurwerk gebeurt???
 
ik weet dat het lawinepijlen zijn en weet ook dat ze hard genoeg gaan, maar misschien is het iets speciaals ofso waar ik niet van weet?
 
zeg dan niks ,zijn gewoon bsc
Zit ook geen timefuse lont aan


Ik verbeter jou om dat dit de timefuse vlinders zijn ! de nieuwe timefuse zit namelijk gewone visco aan.

De BSC zit in een zwarte doos per 10 verpakt

Dan heb je nog de gekleurde supervlinders dit zijn de "op de leggen"

En dan heb je ze nog in een witte doos die 5 op 5 gestapeld zijn en dat zijn de "405A Spanisch cracker"

Dus zeg dan niks !
 
Ik verbeter jou om dat dit de timefuse vlinders zijn ! de nieuwe timefuse zit namelijk gewone visco aan.

De BSC zit in een zwarte doos per 10 verpakt

Dan heb je nog de gekleurde supervlinders dit zijn de "op de leggen"

En dan heb je ze nog in een witte doos die 5 op 5 gestapeld zijn en dat zijn de "405A Spanisch cracker"

Dus zeg dan niks !
Helemaal correct.

Misschien een beetje verwarrend dat er geen timefuse lont meer aan de vlinders zit. Maar dit is nog steeds de handelsnaam van deze Supervlinders.

Ik heb ook gekleurde vlinders zonder "op de leggen" en iets kleiner kwa formaat ook.

BSC of tewel gigavlinders zitten tog in een zwarte doos.

ik zou dit gewoon trouwens iets van supervlinders noemen

Voor de 1000e keer; BSC zijn geen gigavlinders:|
En die in dat witte doosje zitten zijn bijna hetzelfde kwa knal als de BSC.
 
Ik verbeter jou om dat dit de timefuse vlinders zijn ! de nieuwe timefuse zit namelijk gewone visco aan.

De BSC zit in een zwarte doos per 10 verpakt

Dan heb je nog de gekleurde supervlinders dit zijn de "op de leggen"

En dan heb je ze nog in een witte doos die 5 op 5 gestapeld zijn en dat zijn de "405A Spanisch cracker"

Dus zeg dan niks !


helemaal gelijk zat half te slape :*
 
Even een vraagje:P

Iemand bied mij lawine pijlen aan.
10 voor 90 euro;)
Hij zegt dat het 75 grams zijn en dat dat de allerhardste zijn:? Klopt dit?:P
Ik geloof er geen barst van:P
 
Niet veel dit jaar maar toch iets :W. Vlinders knallen kk hard dat wel :p

8abwygy.jpg



AdiozZz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top