Damn CJ kut voor je !!
Die lijst bedoel je daarmee waarmee je gepakt bent ?
Is je vriend ook gepakt of was jij het alleen ?
Slimme actie iig van je telefoon en pc !
Ben hoe ze je hebben getracereerd
ik kan dinsdag ook nog 6 dozen bsc op gaan halen.
toch maar even op het einde van het jaar zo wat bij elkaar sparen. omdat ik dus paar maandjes geleden al gepakt ben met me vuurwerk.
@CJ is dus echt klote. maargoed, uitgebreid in het nieuws geweest dat de politie zich echt ging richten op grotere handelaren...
voor de politie werpt dat schijnbaar zijn vruchten af. voor ons dus niet, maargoed het is ook gewon een risico wat je neemt, en ik denk dat je hierzelf ook wel over nagedacht hebt. Je weet immers waar je mee bezig bent en je weet ook dat het illegaal is en wat de consequenties zijn als je gepakt wordt.
ik hoop voor je dat het allemaal mee zal vallen, en dat je toch nog een knallend oud en nieuw hebt!
heb ook leuke dingen ontvangen
iemand ervaring met dit?
100S cake @ 16kg
Bedoel je niet Had cj? (K)
Je zag er iig lekker gaar uit toen je van het bureau kwam
uiteraard wist ik dat hier de risico's aan verbonden zaten en sja je word een keer gepakt.
deze flowerbeds heb ik ook. zijn van het merk no name. ik weet niet wat je er voor betaald heb maar is een aanrader
Wat nieuw spul erbij gekomen
o.a. 4" shells, Ita bom, Cobra 6 en twee 2" blokken van Tropic en van Original..
Complete lijst zal ik wel posten als ik echt alles heb, komt nu nog een paar kleine dingen bij..
[/QUOT
nice collectie.
klopt het nouw dat die zink 901 met die zwarte kokers eromheen minder hoog gaan omdat ze wat zwaarder zijn, waardoor de klap harder lijkt.
en wat betaal je nouw voor de zink 930 en die 4 inch shells van zink.
heb gelezen dat 35 euro voor een zink 930 gemiddeld is :S