Lorenzo Gozert. 21 July 2009 #221 Radio 1 is namelijk ook niet zo ideaal om te luisteren.. Vaak achterlijke platen tussendoor..
Machiel. MFabrications 21 July 2009 #222 Haha, dat klopt... heb ook is een dagje via radio 1 geluisterd :X
Jelle Well-Known Member 21 July 2009 #223 Ik zet lekker de streaming aan. Denk dat ik ff een extra laptopje pak morgen
Brum ****** 21 July 2009 #224 http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-544590/kenny-raakt-niet-meer-in-paniek "misschien ga ik het contador nog moeilijk maken"
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-544590/kenny-raakt-niet-meer-in-paniek "misschien ga ik het contador nog moeilijk maken"
Arne Pia Maxiscooter FTW 21 July 2009 #225 Mn broertje had Vino nog gesproken op vakantie in Italie trouwens, Contador ging winnen volgens hem. Hij kwam m tegen tijdens t fietsen.
Mn broertje had Vino nog gesproken op vakantie in Italie trouwens, Contador ging winnen volgens hem. Hij kwam m tegen tijdens t fietsen.
Lennox Well-Known Member 21 July 2009 #226 Kick . Hij is ook de reden dat Bruyneel na de Tour vertrekt bij Astana trouwens. Vino = Kazachstan, dus die wordt weer in genade aangenomen bij die ploeg.
Kick . Hij is ook de reden dat Bruyneel na de Tour vertrekt bij Astana trouwens. Vino = Kazachstan, dus die wordt weer in genade aangenomen bij die ploeg.
D DonMaricon Well-Known Member 22 July 2009 #227 bruyneel zie ik die ploeg van armstrong volgend jaar wel leiden (ps saxoshirtje gekocht vandaag(L))
Machiel. MFabrications 22 July 2009 #228 Het is al zeker dat Bruyneel ploegleider gaat worden van die nieuwe ploeg
Lennox Well-Known Member 22 July 2009 #229 Volgens mij heeft Menchov zich gisteren zwaar gespaard. Ik schrijf hem op voor vandaag
Machiel. MFabrications 22 July 2009 #230 :+ Volgens mij doet hij dat al een hele tour :X Vandaag wint Sastre :W alhoewel, het is finish bergaf.... zo'n goede daler is het nu ook weer niet
:+ Volgens mij doet hij dat al een hele tour :X Vandaag wint Sastre :W alhoewel, het is finish bergaf.... zo'n goede daler is het nu ook weer niet
Machiel. MFabrications 22 July 2009 #235 Hij loopt nog steeds wel een beetje uit :X Zou goed kunnen dat als hij straks aan de laatste klim begint en nog een redelijke voorsprong heeft, voor de ritoverwinning zal gaan edit: Hoppa, Menchov ligt weer is een keertje :X
Hij loopt nog steeds wel een beetje uit :X Zou goed kunnen dat als hij straks aan de laatste klim begint en nog een redelijke voorsprong heeft, voor de ritoverwinning zal gaan edit: Hoppa, Menchov ligt weer is een keertje :X
Machiel. MFabrications 22 July 2009 #237 Ligt hij weer :X Boogerd: sjonge jonge, het is toch niet te filmen heh... :+ edit: net een vraag gesteld over kenny van Hummel aan ducrot meteen antwoord, tijdens het commentaar en op de site :+ Last edited: 22 July 2009
Ligt hij weer :X Boogerd: sjonge jonge, het is toch niet te filmen heh... :+ edit: net een vraag gesteld over kenny van Hummel aan ducrot meteen antwoord, tijdens het commentaar en op de site :+
Machiel. MFabrications 22 July 2009 #238 Kenny ligt eruit.... Hard onderuit gegaan, nu op weg naar het ziekenhuis!
Brum ****** 22 July 2009 #240 Kutje, nou pakt armstrong ook die trui ook als kenny er niet meer is. lucky bitch.