Tour de france 2010

Die afdaling wordt vandaag de sleutel..

Maarten Ducrot zal wel weer anekdotes aanhalen als: 'Dit is ....., dit zit hier om zijn moeder te roepen in de afdaling. Het is een bange renner!'
"Dat wordt een afdaling, verschrikkelijk. Moeders, ga alstublieft wat anders doen, aardappelen schillen ofzo."
"Kijk Popovitsj eens dalen! Dat ie dat mag van zijn moeder."

:D
 
Mooi gereden van Menchov en Geesink, en wat heeft dat groepje Schleck enorm hard gedaald en gereden na de daling. Mooie Etappe.
 
Netjes, wel duidelijk dat Gesink en Menchov sowieso niet mee kunnen met Contador en Schleck, zonde, had gehoopt op een stunt van Gesink :)
 
Wat een heerlijke Pyreneeën etappe vandaag zeg :W

Ingeschakeld bij de laatste 60km en alles uit elkaar zien vallen, heerlijke klim en afdaling. Mooie etappe zege van Riblon :W
 
Leuk om te kijken weer. Schleck en Contador :D

Gesink pakt ook weer een plaatsje en hopelijk kan Mensjov dit niveau vasthouden :)
 
potver3 schleck materiaal pech in het heetst van de strijd, lekker spannend nu! nog een paar dagen beulen in de bergen. Geessing en Menchov doen het ook echt super :)
 
Inderdaad zonde voor Schleck. Gaat nog spannend worden tussen die twee. Al denk ik dat Contador hem er dik afrijdt tijdens de proloog.
 
tijd rit bedoel je denk ik, proloog is van te voren / eerste etappe toch? :p

/ wijsneus modus

ben benieuwd naaR rit van morgen, kan dat berg grafiekje nooit vinden op die site voor de dag erop :S
 
Inderdaad zonde voor Schleck. Gaat nog spannend worden tussen die twee. Al denk ik dat Contador hem er dik afrijdt tijdens de proloog.
Vond dat gejank over dat Contador had moeten inhouden/stoppen wel een beetje jammer van de NOS. Materiaalpech hoort er nou eenmaal bij :)
Ik hoop dat Gesink zich nog naar de nummer 1 positie van het jongerenklassement kan rijden...
 
het scheelt nog meer dan 4 minuten met Schleck, reken maar dat hij na de gele trui de witte niet meer weggeeft. Schleck is toch net wat beter Geesink, maar morgen kan er veel beslist worden. Dus de Geesink kan nog laten zien wat hij waard is of dat Schleck beter is.
 
Vandaag de Tour niet kunnen zien, maar Gesink heeft dus gelost uit het groepje Mentsjov/Contador? En Schleck heeft na de materiaalpech Gesink ook nog voorbij gereden?
 
Tja, waarom niet :p Is het trouwens zo dat als Schleck de tour wint, Gesink de witte trui krijgt als 2e plaats?

Geesink mocht m dragen als 2e. Schleck krijgt alleen wel het geld (20.000) want die wint het jongerenklassement, en volgens mij krijgt ie de trui in Parijs ook, in een aparte huldiging.
 
rustdag ellende, peed tnx voor de link, donderdag word echt een klapper zo te zien, mooie klim op het eind! Daar gaat ofwel Schleck of Contador breken, kan haast niet anders! Zou fantastisch zijn als Menchov en Gesink ook mee kunnen :)
 
idd, Geesink zei dat hij de rustdag goed kan gebruiken. Maar ik hoop wel dat daar mee kan blijven komen, want daarna is het een kwestie van uit de wind blijven rijden en overleven.
Dan is het gebeurd met de bergen.

Wat moet die Barredo balen zeg, de laatste 500 meter nog ingehaald worden nadat hij meer dan 25 kilometer alleen heeft gereden.
 
Back
Top