Scooter tour!

Kom jij ook?

  • Ja, en ik neem een stel vriende mee!

    Votes: 5 10.4%
  • Ja, ik kom

    Votes: 3 6.3%
  • Nee, ik kan niet/heb geen zin/te ver weg

    Votes: 26 54.2%
  • Nee, ik heb een race-setup.

    Votes: 14 29.2%

  • Total voters
    48
Originally posted by Daanje


Hij is meer een gevaar voor wespen :)

En voor de mede inzittende in de oto *D

Helm + Spiegelvizier + Oto + DvD + Raar-kijkende-mensen-in-een-MPV-naast-ons + Schilpedinges-die-zijn-kop-en-armen-buiten-het--raam-steek-om-Arne-te-begroeten + Sugadaddy-die-niet-meer-bij-komt + Mensen-in-Arne's-oto-die-met-hun-middelvinger-naar-hun-hoofd-staan-te-wijzen = een hele hoop lol *D 8) 8P
 
Originally posted by Schilpedinges


En voor de mede inzittende in de oto *D

Helm + Spiegelvizier + Oto + DvD + Raar-kijkende-mensen-in-een-MPV-naast-ons + Schilpedinges-die-zijn-kop-en-armen-buiten-het--raam-steek-om-Arne-te-begroeten + Sugadaddy-die-niet-meer-bij-komt + Mensen-in-Arne's-oto-die-met-hun-middelvinger-naar-hun-hoofd-staan-te-wijzen = een hele hoop lol *D 8) 8P

Ja hehe das logisch :)
 
Originally posted by SoulDarkness
Wat d8 jullie dr van om een scooter tour te plannen? Dus met een grote group door een stad vlammen (niet met 90Km/u, maar gewoon).
Als ik zn groep voorbij zie kome, ziet dat er zo cool uit!
Maar je moet het niet echt zien als een "tour", maar meer als lekker scooteren met vriende. Echt tof gewoon!
Nu is de vraag, waar dat eventuele gebeuren kan plaatsvinden?!
Ik woon zelf in Ede, dus naar arnhem of naar utrecht rijde kan nog wel, maar bijv amsterdam is weer wat tever ;(
En let op: Hoe groter de groep, hoe beter! Overdag is mogelijk, maar 's avonds is vetter!
Als je interesse heb, zeg dan ff waar je ergens woont, en waar je wilt dat de "meeting" plaatsvind (graag niet je eigen woonplaats)

DE MAZZEL,

SD

Gast! Wie ben jij? Ik woon ook in Ede en ging / ga ook vaak nutteloos door Ede heen crossen met mijn scoot. Hoe heet jij, wie ken jij, met wie scooter jij, welke kleur heeft je Amico, etc. :)

Deze scoot wellis gezien? :
 
Re: Re: Scooter tour!

Originally posted by Sjoerdyo


Gast! Wie ben jij? Ik woon ook in Ede en ging / ga ook vaak nutteloos door Ede heen crossen met mijn scoot. Hoe heet jij, wie ken jij, met wie scooter jij, welke kleur heeft je Amico, etc. :)

Deze scoot wellis gezien? :

Ik woon in de Rietkampe, en heb paars/grijs aprilia Amico. En, ik zit op Het Streek "Bovenbuurtweg" op school (jaja, ik ben nog maar 16...).

Vandaag of morgen kan ik mn scoot ophale van grote beurt bij veda-fietsen.
 
Ik heb ondertussen wel al een paar jaartjes ervaring met zulke 'tourtjes' en heb eruit geleerd dat gewoon 'meeten' leuker en easier is...

Toeren wordt meestal één grote ramp.. mensen die stoer willen gaan doen.. politie in de buurt... ongevallen (gebeurt meer dan je denkt..)... ruzie (gebeurt ook héél erg vaak..)...

Meeten is gewoon fun en relaxed... ritjes zuigen
 
Zoiets als dit alleen dan met scooterzzzz...

5000naked.jpg
 
Denk maar dat als de wouten je met zo'n groepje scooterz( 10 of meer) zien rijden dat ze achter je aan komen ......

Maar wel een ruig id
 
Ik wil best wat organiseren hier in het noorden, alleen wat? Testbank enzo regelen en toestemming cops lukt toch niet. Dus kom je eerder bij zo'n toer uit... Mja, als er interesse is van mensen hier in noord nederland wil ik best wat gaan regelen/voorstellen...
 
Re: Re: Re: Scooter tour!

Originally posted by SoulDarkness


Ik woon in de Rietkampe, en heb paars/grijs aprilia Amico. En, ik zit op Het Streek "Bovenbuurtweg" op school (jaja, ik ben nog maar 16...).

Vandaag of morgen kan ik mn scoot ophale van grote beurt bij veda-fietsen.

Dewd... Daar woon ik ook. :) Is koel. Ik woon op Tilanuspark. En heb jouw scoot nog nooit gezien. Ja ik ken wel een paars / grijze maar die staat al meer dan een jaar in de fietsenstalling op het station, die dewd heeft geen poen om hem deruit te kopen, maarjah die gast zit ook altijd in de zwarte zee, ken je dat? Dat heb ik mij laten vertellen iig. Dor Keezie. Das die kamper met een rood gele oude model SRm die ook wellis met die kart gaat scheuren op het nieuwe industrieterrein.

Ken jij Wilfried, Micheal, etc. ?

Wellis gele en rooie ferrari phantoms langs zien/horen komen?

Waar woon jij in de rietkampen?

Ik heb ook op HET STREEK gezeten, was phat :rolleyes: Havo5 2 jr terug gehaald. Jij zit in de 4e ofzo? Ik ken nog wel aaridg wat mensen die nu nog op eht Streek zitten.

En Veda is de engie goede scootzaak hiero in Ede ja.
 
Back
Top