Originally posted by NastroAzzuro
Iets zegt mij dat we jou wel zouden kunnen opgeven voor 'een gevaar op de weg'
Hij is meer een gevaar voor wespen
Originally posted by NastroAzzuro
Iets zegt mij dat we jou wel zouden kunnen opgeven voor 'een gevaar op de weg'
Originally posted by Daanje
Hij is meer een gevaar voor wespen
Originally posted by Schilpedinges
En voor de mede inzittende in de oto *D
Helm + Spiegelvizier + Oto + DvD + Raar-kijkende-mensen-in-een-MPV-naast-ons + Schilpedinges-die-zijn-kop-en-armen-buiten-het--raam-steek-om-Arne-te-begroeten + Sugadaddy-die-niet-meer-bij-komt + Mensen-in-Arne's-oto-die-met-hun-middelvinger-naar-hun-hoofd-staan-te-wijzen = een hele hoop lol *D 8) 8P
Originally posted by Sugadaddy
Ja hehe das logisch
Originally posted by SoulDarkness
Wat d8 jullie dr van om een scooter tour te plannen? Dus met een grote group door een stad vlammen (niet met 90Km/u, maar gewoon).
Als ik zn groep voorbij zie kome, ziet dat er zo cool uit!
Maar je moet het niet echt zien als een "tour", maar meer als lekker scooteren met vriende. Echt tof gewoon!
Nu is de vraag, waar dat eventuele gebeuren kan plaatsvinden?!
Ik woon zelf in Ede, dus naar arnhem of naar utrecht rijde kan nog wel, maar bijv amsterdam is weer wat tever ;(
En let op: Hoe groter de groep, hoe beter! Overdag is mogelijk, maar 's avonds is vetter!
Als je interesse heb, zeg dan ff waar je ergens woont, en waar je wilt dat de "meeting" plaatsvind (graag niet je eigen woonplaats)
DE MAZZEL,
SD
Originally posted by Enrico@nrg
Startpunt?
Originally posted by Sjoerdyo
Gast! Wie ben jij? Ik woon ook in Ede en ging / ga ook vaak nutteloos door Ede heen crossen met mijn scoot. Hoe heet jij, wie ken jij, met wie scooter jij, welke kleur heeft je Amico, etc.
Deze scoot wellis gezien? :
Vandaag of morgen kan ik mn scoot ophale van grote beurt bij veda-fietsen.
Originally posted by -=PIN=-
OMFG, dealer onderhouden...:|
Ik woon in de Rietkampe, en heb paars/grijs aprilia Amico. En, ik zit op Het Streek "Bovenbuurtweg" op school (jaja, ik ben nog maar 16...).
Vandaag of morgen kan ik mn scoot ophale van grote beurt bij veda-fietsen.