Tour de france 2010

Tja, Geesink vond het ook vreemd. Is het ook natuurlijk. Je moet of altijd wachten op mensen die gevallen zijn, of nooit..
 
Jammer dat Terpstra naar huis is, een beetje het zelfde verhaal als Gesink vorig jaar. Die dit jaar weer een blessure heeft...

Ik dacht dat ze dit jaar niet meer met oortjes reden?
 
Jammer dat Terpstra naar huis is, een beetje het zelfde verhaal als Gesink vorig jaar. Die dit jaar weer een blessure heeft...

Ik dacht dat ze dit jaar niet meer met oortjes reden?

Veel discussie geweest over de oortjes, maar mag vervolgens alsnog dit jaar. Beetje vreemd beleid..
 
Daar erger ik me ook altijd aan gvd... :X
Ga je naar Amsterdam op je vrije zondag, is alles afgezet omdat ze ze nodig voetbalsupporters moeten begeleiden omdat ze zich anders niet kunnen gedragen... :L


(het is dus maar net hoe je er tegen aankijkt <])

Jammer joh, ik ben er elke thuiswedstrijd de laatste 4 jaar en heb er nog nooit gezeik gehad. Dan moet je maar eens goed erheen rijden. <]
 
Pure onzin gisteren.
Omdat alle kanshebbers van de tour allemaal op hun bek zijn gegaan mag de rest niet doorrijden. Waarschijnlijk heeft de leiding gewoon deze opdracht gegeven om de spanning erin te houden. Anders was de tour gister al beslist, maargoed.
 
Gelukkig ging dat vandaag niet op. Gele trui en Armstrong reden lek, een Schlek ging hard onderuit maar er werd niet gewacht. Was natuurlijk wel een inkoppertje voor Hushovd. Hij was de enigste sprinter van het groepje dat op kop reed.
 
Prachtig :D Gesink die gewoon nog probeert te ontsnappen, Contador die gekraakt wordt, Schleck die dan toch wint!

Hopelijk blijft Gesink in deze vorm :)
 
voor de liefhebbers, ik heb een nieuwe htc-columbia wielrenshirt in maatje 6.. als ik iemand hier blij mee kan maken pm dan ff.. mischien kunnen we wat ruilen ofzo :+
 
PROFILVIGNETTE.gif
 
Back
Top