Tour 2007

Was mooi gister idd

Die van hummel :D, gewoon net gedaan.

na 10km al lossen van een peleton die echt snoeihard ging, en het dan in je eentje nog halen. :W
 
2ho8g7b.jpg


Groepen renners al aan het afdalen als Kenny nog naar boven moet :D.
 
:+


Ook wel leuk dat Bart Veldkamp, Kenny ook nog even aan het duwen was :W Had hij 20 meter verder alweer last van z'n gebroken poot ofzo :D

edit: Wiggins is trouwens ook erg goed bezig deze tour, had ik totaal niet verwacht... :)
 
Afgestapt? Die hebben ze denk van het asfalt moeten pulken :X . Met 80 in het uur in die kleren vallen. Kenny mocht inderdaad 6 min verliezen nog in afdaling. Kaasie voor kamikaze Kenny :D 8P . Morgen wordt helemaal een hel van hem.
 
Morgen wordt zeker een hel voor onze volksheld :X zaterdag ook trouwens :P



Even iets anders :X


Johan Bruyneel stapt na dit jaar op als ploegleider van Astana. Daar heeft Aleksandr Vinokoerov voor gezorgd.

"Astana is een afgesloten hoofdstuk", liet Bruyneel weten aan Sporza. Het vertrek van de Belg bij het Kazakse team komt niet als een verrassing.

Harde woorden Vinokoerov
Vinokoerov stapt op 24 juli na een schorsing van twee jaar weer op de fiets en de Kazak doet dat bij 'zijn' ploeg Astana. "Als ik er niet in mag, moet Bruyneel weg", zei hij eerder deze maand.

Die woorden zijn bij Bruyneel in het verkeerde keelgat geschoten. "We zouden eerst een eventuele terugkeer bespreken, maar een dag voor de Tour gaf hij ineens een persconferentie in Monaco, in ons hotel nog wel."

"Astana afgesloten hoofdstuk"
Maar niet alleen de woorden van Vinokoerov storen Bruyneel. "Later bereikten mij ook nog enkele reacties van de Kazakse wielerfederatie en toen was het duidelijk: Astana is een afgesloten hoofdstuk na dit jaar."

Over zijn toekomstplannen wil Bruyneel nog niet uitwijden. Wellicht begint hij met Lance Armstrong een nieuw (Amerikaans) team.
 
Back
Top