Dakar 2007

Idd een echte "boer" :D

Sponsort ook een maatje van me die motorcrosst.

Nee want een "boer" is een Veehouder :D en dit is een loonwerker :D
Die verhuurt zichzelf zeg maar..

Voor de gene die het niet snappen.
Hij heeft het wel erg leuk voor elkaar, erg groot bedrijf met leuk groot materieel..

14 - Dislocated shoulder for Verhoeven
Nr 14, FRANS VERHOEVEN - KTM, SUPER PRODUCTION Victim of a small fall on km 181 of the day’s special stage, Dutchman Frans Verhoeven dislocated his shoulder.

die zal er dus wel uitliggen :(, had had op het laatste checkpoint trouwens de snelste tijd.....

gvd, zit de nl top ook niet erg mee.

Bij meetpunt 4 lag hij eerste als ik het goed zag.

Denk dat hij net ff over het randje is gegaan dan.

Nee want een "boer" is een Veehouder :D en dit is een loonwerker :D
Die verhuurt zichzelf zeg maar..

Voor de gene die het niet snappen.
Hij heeft het wel erg leuk voor elkaar, erg groot bedrijf met leuk groot materieel..

Achjoh, hij praat iig west-fries net als Andijkers:D ;)

14 - Dislocated shoulder for Verhoeven
Nr 14, FRANS VERHOEVEN - KTM, SUPER PRODUCTION Victim of a small fall on km 181 of the day’s special stage, Dutchman Frans Verhoeven dislocated his shoulder.

die zal er dus wel uitliggen :(, had had op het laatste checkpoint trouwens de snelste tijd.....

Het gaat echt lekker zeg :|

Alleen de vrachtwagens zijn nog leuk... Qua auto's wel een paar aardige toppers... De Rooy eruit :| VW eruit :|

Het scheelt 6 minuten, zou zelfs morgen nog kunnen. Tenminste, ik dacht gelezen te hebben dat morgen het klassement pas wordt opgemaakt terwijl dat andere jaren de een-na-laatste dag al werd gedaan.

arjan vandaag @ special weer eerste:D
jammer van die keer dat hij 15de werd hij belde toen nog s'avonds @ work en kwam doordat de cabine los was lag gewoon bijna los op het chassis te schudde..
benieuwd hoe gesloopt hij terug komt zal de eerste weken wel niks doen haha

Back