Met die stenen bedoel ik: Vorig jaar hadden ze hele dagen dat ze maar 20 km/h over vlaktes met enorm veel stenen konden rijden. De deelnemers liepen ook te zeuren dat het een kut route was. Natuurlijk meoten er ook wel gedeeltes met grote stenen tussen zetten. Maar ik vind het veel leuker als ze over redelijk vlak/ heuvelig zandvlaktes rijden. Daar zijn die DAF's ook beter dan de Russen.
Even tussendoor. Weten jullie nog van vorig jaar toen een nederlander z'n cabine schokbreker afbrak. Ik had echt niet de rest van die dag in dat ding willen zitten. Heb nou nog medelijden met ze
ik volg al sinds heel erg lang alles omtrend de dakar, vind het über boeiend, dude hier achter de hoek heeft ene jaar of 10 geleden meegedaan in een privé landcruiser , toen niet gefinished maar hij gaat nog wel geregeld crossen met dat ding, super spectaculair
die trucks zijn idd echt machtig, met 200 over de open woestijn knallen moet toch gewoon über zijn , maja, idd, is erges wel weiliger om ze 'maar ' 150 te laten rijdne wat wegen die dinge, vol geladen 10 ton zoiets ? denks dat met 200 met een aparaat van 10 ton van een duin pleuren nuiet leuk is, jaar of 2 geleden heeft er nog een of andere rus z'n tatrakabine in de grond geboord met de ladening er bovenop van te hard van een duin te gaan ...
naja, ben weer benieuwd , vooral naar de TDI VW buggy's, belg die 2j geleden met z'n zelfbouw tdi op kever basis buggy heeft meegedaan was echt een prestatie om zo te eindigen en dan nog privé rijden en dan nog zonder copiloot !
Na dat geintje van vw vorig jaar heb ik het niet meer zo op ze. Laat die Fransoos met z'n buggie maar eens winnen bij de auto's. Jammer dat hij vorig jaar z'n 2004 buggy in de prak reed vlak voor Dakar en nog met de 2003 moest rijden.
op de KTM-dag in veldhoven op cicuit de landsard kwamen ook alle dakar mensen die meededen uit belgie en luxemburg, was egt wel vet dus he.. die honda boulder dies t vetst en dan natuurlijk de ktm
op de KTM-dag in veldhoven op cicuit de landsard kwamen ook alle dakar mensen die meededen uit belgie en luxemburg, was egt wel vet dus he.. die honda boulder dies t vetst en dan natuurlijk de ktm
Speedy, had je die jeep ook zien stuiteren?? whaha die over die bult van de finish ging en stuiterde dik hard ook was die mitsubischi wel vet met die dikke side-pipes
Dat van McRea is een eigen inschattingsfout geweest. Heb alleen nu al 2 dagen niet kunnen kijken, maar ik hoorde dat de etappe van gisteren was afgelast omdat die daarvoor zo weinig deelnemers waren binnengekomen