Dakar rally 2006

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10479

Over DAF, het is lastig om het uit te leggen omdat het vrij moeilijk verhaal is. Gisteren was er een flink stuk op RTL7.

En Stacey, die heeft vandaag 3 uur verloren ofzoiets dus dat kan ie vergeten voor dit jaar. Hard hopen dat Tchaguine er weer aan gaat net als vorig jaar :*

Ik heb afgelopen week de website van team van Eikeren bijgehouden, helaas liggen ze eruit door koppelingsproblemen. Als je eventueel wat meer zou willen weten, zie www.dakarteamvaneikeren.com :) (hoop niet dat dit als spam wordt gezien)

Stacey op z'n kant... door schakelfout trok zijn truck niet en klapte om...
Wel lachen btw dat je met dat tracking & tracing de positie van de deelnemers op ieder moment van de dag kan zien en vergelijken.

Lennox said:
Idd.

Andy Caldecott 1964-2006. Bizarre sport blijft het. Van de week nog winnaar en nu niet meer onder de levenden........

las het vanmorgen in de krant....ze willen de snelheid van de motoren terug gaan brengen...tot 160km per uur.

edit: was al gebeurd na de dood van meoni.

150 km/h zelfs :) Maarja Meoni was onderuit gegaan met 30 ofzo, snelheid zegt heel weinig. Of je nou met 150 of 180 gaat...

Bij vrachtwagens ook al 150 km/h, geloof dat dat iets te maken had met het ongeluk van de 2e DAF van team de Rooy eind jaren '80. Die dingen waren wel zo machtig mooi, met 200+ door het zand de snelste auto's inhalen 8) (denkt aan legendarische beelden met Jan de Rooy en Ari Vatanen :))

Ja idd

Hans Stacey ws eerst vandaag :)... voor Kabirov zker, Chagin is nog niet binne maar was op Check punt 15 minuten achter :)

*Edit* Chagin ook binne op 25 minuten achterstand 8)

Hans stacey weer eerste vandaag 8)

nu 2de in klassement :D en kabirov 3de op 20 minutte achterstand

Hans stacey heeft nu nog 3uur en 20 minutten achterstand op Chagin(nummer 1) :X

Stacey in actie....

galerie_12.jpg

Mechanic said:
150 km/h zelfs :) Maarja Meoni was onderuit gegaan met 30 ofzo, snelheid zegt heel weinig. Of je nou met 150 of 180 gaat...

Bij vrachtwagens ook al 150 km/h, geloof dat dat iets te maken had met het ongeluk van de 2e DAF van team de Rooy eind jaren '80. Die dingen waren wel zo machtig mooi, met 200+ door het zand de snelste auto's inhalen 8) (denkt aan legendarische beelden met Jan de Rooy en Ari Vatanen :))

:W elk jaar laten ze dat wel weer zien.

Chagin is toch een compleet foute spelling? Stond vanmorgen ook al in de spits, maar die krant zit ook elke dag vol spelfouten.....

Tchaguine ofzo is het, weet niet helemaal zeker.

Hangt er vanaf in welke taal denk ik :) In NL zijn ze goed in alles anders schrijven, moet je voor de gein eens Trouw lezen... Sjaron ipv Sharon, Al Kaida etc...

Volgens mij is het Chagin, iig in het Engels... Volgens de Kamaz site zitten in vrachtwagen nummer 8 de mannen Чагин, Якубов en Савостин :P

Beter gaat ie kapot trouwens, enige manier om die achterstand in te halen...

Mechanic said:
Hangt er vanaf in welke taal denk ik :) In NL zijn ze goed in alles anders schrijven, moet je voor de gein eens Trouw lezen... Sjaron ipv Sharon, Al Kaida etc...

Volgens mij is het Chagin, iig in het Engels... Volgens de Kamaz site zitten in vrachtwagen nummer 8 de mannen Чагин, Якубов en Савостин :P

Beter gaat ie kapot trouwens, enige manier om die achterstand in te halen...

Zolang er aan ''onze'' truck niks ernstigs kapot gaat heb ik er vol vertrouwen in! Zeker moet die een top 3 plaats halen.

Laurens. said:
Stacey gister die jeep wegrammen :D
ding gaat wel goed opzich :W

Was wel een wijs gezicht toen hij die ML even wegramde idd :W
Ook niet zo slim om daar met je jeep te gaan rijden btw... beter ga je eff aan de kant.
Ben benieuwd of hij nog bij die tschaquin in de buurt komt na die val.
Als ik het mezelf dan voorstel als de Rooy en Bekx meegedaan hadden, hadden die kamazzen waarscheinlijk geen kans gemaakt... Maar ja, dat is ook maar gissen natuurlijk.

DNA_Ben said:
Was wel een wijs gezicht toen hij die ML even wegramde idd :W
Ook niet zo slim om daar met je jeep te gaan rijden btw... beter ga je eff aan de kant.
Ben benieuwd of hij nog bij die tschaquin in de buurt komt na die val.
Als ik het mezelf dan voorstel als de Rooy en Bekx meegedaan hadden, hadden die kamazzen waarscheinlijk geen kans gemaakt... Maar ja, dat is ook maar gissen natuurlijk.

Das erg gissen idd, dakar is alles mogenlijk! In positieve en negatieve zin wat helaas weer blijkt uit bv. de overleden andy:(

Het is bijvoorbeeld zo mogenlijk dat de nr1 t/m 3 uitvallen en dat de nr4 ineens eerste wordt.

Zelfde nieuws als gister en eergister 8), Hans Stacey weer eerste :)....., nu nog 3uur achter stand op Chagin...

Waarneer krijgen de Russen nou eens pech :(

tijdens marathon etape hoop ik, alleen zul je zien dat die kk russen weer dezelfde k*tstreek leveren als vorig jaar, de hele nacht met de wagen uit het wagenpark geweest en gewoon door mogen gaan:X

Ja dat was idd een grote naaistreek ja, maja we zullen zien ik hoop dat het weer hans stacey word die op de hoogste trede mag stappen. :)

Back