Dakar rally 2006

Vanmiddag stukje commentaar van de Rooy...
Was schandalig volgens hem... eerst gebeld worden dat alles in orde is en vervolgens afgekeurd worden. In dat geval vind ik het zoiezo lulliger voor de Rooy dan voor rtl7 :?
Aan z'n kop te zien was de lol er aardig van af, maar dat zegt bij hem niet zo veel ;)...
Ook problemen bij stacey btw... zich eigen vastgereden in de blubber, omdat er een andere truck voor hem gezeik had wilde hij er waarscheinlijk omheen...

best jammer, zal vast evengoed wel mooie strijd zijn. Vet dat iveco nu voorin zit, hopen dat die gaan knallen dit jaar :D.

Jan de Rooy zet zinnen op volgende editie
Afgelopen zaterdag kreeg Jan de Rooy te horen dat hij niet mocht deelnemen aan de Dakar-rally. De transportondernemer uit het Brabantse Son was woest, maar heeft inmiddels zijn zinnen gezet op de volgende editie.

Beslissing
"Als ik volgend jaar ga, en ik zeg áls, dan laat ik vijftien trucks bouwen”, zegt De Rooy in de Telegraaf. “Dan worden we met die trucks wel één en twee. Daar gaan we half februari over beslissen."

De Rooy Specials
"De FIA wil dat er vijftien, gelijkwaardige trucks worden geproduceerd. Nou, dat gaan we dan doen, want zo willen ze het. Maar wel volgens onze eigen homologatie die dan ook FIA-gehomologeerd zal worden. Hoe die trucks eruit zullen zien? Misschien gaan we die wel De Rooy Specials noemen".

ik kreeg het net te horen van me vader (die werkt dus bij de rooy)

en jan die zal dit zeker gaan doen, die man heeft geld zat.

en hij zei op het kantoor: IK MOET EN ZAL MEE DOEN VOLGEND JAAR.

dus volgend jaar is hij er zeker weer bij :)

ben benieuwd iig.

Carlos Sainz gaat anders ook lekker bij de auto's, mja het zwaarste gedeelte moet nog komen:)

[ir]http://imgserv.ya.com/images/6/1/61df36c99131f2bdi3.jpg[/ir]

[ir]http://www.rtl.nl/sport/dakar2006/components/fotos/images/426x282vw-060101-0001Rit1.jpg[/ir]

Er staan (stonden) 11 advocaten op die zaak maarjah regels zijn regels
ze wisten het van te voren maar ze hebben het gewoon geprobeerd.
nederlandse vrouw Miriam Pol is nog in the game! op mijn werk hebbe we die motor daar klaar gemaakt ik heb zelfs nog dingetjes gepolijst:P
ben wel heel erg benieuwd wat ze er later nog van bakt:)
ik mag misschien volgend jaar mee:)
lijkt me erg mooi om te zien

Maar iedergeval ze moeten gewoon 15 vrachtwagens maken volgend jaar
geld zat bij bekx en de rooy
me baas (Arjan Brouwer) doet volgend jaar mee in vrachtwagen-:-
heeft al verschillende keren uitgereden met de motor!

Kheb al die trucs en motoren en auto's allemaal wels in het egt gezien oa in training/show bij strand horst(ermelo/harderwijk) Is wel tof om te zien. Echt erg jammer dat ze niet mee mogen rijden maar ik zal alsnog wel blijven kijken en hopenlijk volgend jaar meer nederlandse rag machines aan de lijn.

In het DAF museum in eindhoven staan ook al die trucks van de rooy ed. Wel wijs om te zien...
Anyway, ben stacey nu maar een beetje aan het volgen... Toch derde plaats vandaag :)...

Idd.

Andy Caldecott 1964-2006. Bizarre sport blijft het. Van de week nog winnaar en nu niet meer onder de levenden........

waarom mogen ze nou eigenlijk niet meer meerijden?? das me niet echt duidelijk, eerst wel goedgekeurd, dan weer niet, t zal wel.

en ja vandaag een motor rijder minder, helaas...

Stacey gaat echt ver komen :), gast die 2de was in het klassement(kabirov) is gecrasht vandaag...

Vanavond eens kijken wat de stand is 8)

Last edited:
Back