Parijs-Dakar

Jammer dat Stacey eruit is. Zijn Truck was pas 2 weken voor Dakar klaar en hij was aardig snel. alleen aardig wat pech, maar volgend jaar hoort hij denk ik bij de favorieten, want zijn wagen word nog verbetert

der is er vandaag weer eentje heengegaan hoor ik net,weer ene motorrijder, weer iemand die zei dat het zen laatste dakar was...

Hans bekx is uit het klassement gegooid zie ik net.... Iemand die hier al meer van gehoord heeft? Verder vind de organisatie echt waardeloos, dat er bij zo'n groot evenement zo veel corruptie en vriendjespolitiek is...

Maargoed, ikzelf heb het iedere avond gevolgd. Vond het prachtig om te zien :) Hebben jullie het een beetje gevolgd?

ZmokerZ said:
Hans eruit :?
WTf gaarheid :(
Iemand weet waarom?
Op tv zeiden ze: Gister werd hij nog gewoon goedgekeurd en vanmorge mocht hij niet meer starten en heeft hij dus buiten het klassement om gereden.

Er was iets met z'n filterbuis, die was te dik en ook nog iets met de bumper. Erg triest van de organisatie om daar nu pas mee te komen. En Kabirov mocht wel gewoon verder nadat hij had gesleuteld toen het niet mocht. Zegt genoeg over die organisatie wat dat betreft. Net als toen met die benzine, alleen de fransen hadden genoeg benzine. Goh, franse organisatie ;)

Back