Dakar 2007

Eerste nieuws van vandaag is dat, Verhoeven stil staat met een kapotte versnellingsbak, dat was om kwart voor 12 vanmorgen.. Dus hoop dat ie wel rijd al want het ging zo goed :( Stacey had een lekke band.. 15 minuutjes verloren, maakt in preciepe niet veel uit voor stacey aangezien hij 2,5 uur voorsprong heeft op nummer 2 :)

De villiers van volkswagen zn auto staat in de fik. Peterhansel heeft ook Meganische problemen nog onbekend wat.. en Sainz heeft ook 15 min stil gestaan vanwege een onbekend meganisch probleem..

Ze zijn tegenwoordig begrenst. Trucks zaten op 150/160 geloof ik en motoren rond de 180/190

Auto's onbegrensd

Motor en vrachtwagen op de 150 km/h

Is misschien maar beter ook gebeuren anders veel te veel ongevallen.

Jammer van Verhoeven en Volkwagen:'(

Willemsen is binnen.
107 233 WILLEMSEN (HOL) YAMAHA 09:55:34 03:46:43

Verhoeven is trouwens gewoon weer onderweg, misschien rijdt hij mee met Gerard Jimmink want ze zijn al een tijdje dicht bij elkaar in de buurt. Ook Thomas De Bois en Teus Visser staan al even stil, teamgenoot Evert Kroon is doorgereden en binnen.

Oja, snelste auto was Schlesser, die blies vorige week met dik 190 km/h door Mauritanië heen :P

Mooi dagje vandaag weer :)

Brouwer winnaar @ trucks :W

Die gerard jimmink (race truck/van deijne) toffe gast :W, komt hier uit de buurt kwam in achter vandaag.

Mja beter wint stacey :W

hij is gewoon t best + dat de MAN natuurlijk master is :D

Me pa is vertegenwoordiger van MAN en gaat dus met ze werk naar Dakar van t weekend, daar de finish kijken en dagje zelf crossen in het zand :)

Mooi dagje vandaag weer :)

Brouwer winnaar @ trucks :W

Die gerard jimmink (race truck/van deijne) toffe gast :W, komt hier uit de buurt kwam in achter vandaag.

Ja, klant van het bedrijf waar ik werkte :) komt uit Kolhorn

Erg jammer van VW, had het ze wel gegunt..

Back