Crazybond700
Koos oorlelloos
Achja, we moeten het ermee doen he. En ik moet zeggen ik zit nog elke dag met plezier te kijken. Verhaaltje eromheen vind ik ook altijd wel leuk, maar dakar tot wat anders als bv formule 1 oid. Jammer idd dat de minder bekenden niet zo vaak in beeld zijn, maar aan de andere kant ook logisch. De personen die daadwerkelijk kans maken op de eindtitel komen uiteraard het meest in beeld.
Wat wel beetje verwarrend is dat ze elke dag eerst weer over vorige dag vertellen etc. Soms zit je even te denken van welke dag is dit nou waar ze het over hebben. En soms gaan ze zelfs 2 dagen terug.
Wil trouwens wel graag weten of die coronel dude het einde zal halen, ik ken zijn broertje, dus dat is wel grappig
Wat wel beetje verwarrend is dat ze elke dag eerst weer over vorige dag vertellen etc. Soms zit je even te denken van welke dag is dit nou waar ze het over hebben. En soms gaan ze zelfs 2 dagen terug.
Wil trouwens wel graag weten of die coronel dude het einde zal halen, ik ken zijn broertje, dus dat is wel grappig