Parijs-Dakar

peter R is gone hoorde ik op radio verder blijft dakar super:D en die tent vloog in de fik:p kijk meestal wel savonds de motoren en trucks, die auto's vink minder boeient

crazybond700 said:
peter R is gone hoorde ik op radio verder blijft dakar super:D en die tent vloog in de fik:p kijk meestal wel savonds de motoren en trucks, die auto's vink minder boeient

Peter R : 18 uurtjes gewacht op Benzine.. :X:X

Ik vind het erg jammer dat die 2 op die zijspan motor eruit liggen. Had echt respect voor die dewd in dat bakje, lijkt me echt niet makkelijk zolang in zo'n bakje zitten onder die omstandigheden.

Gerard Jimmink en Cor euser die liggen er ook uit, wel jammer.
Want Gerard is een klant waar ik werk, Hij heeft een loonbedrijf en heeft ook maar ff een 300PK trekker van ruim 100.000,- euro gekocht:X

Wel jammer dat ze in 2 minuten lassen weer konden rijden, maja als de service trucks er niet kunnen komen, dan word het overnachten en uit de rally.

Hier wat aktie pics van Hans Stacey

426x282etappe9staceyatar016zf.jpg

426x282etappe9staceyatar023ki.jpg

en een nieuwe deelnemer dit jaar :

426x282etappe8049sp.jpg

Jammer dat het camera spul verbrand is..
Dik weinig beelden van de vrachtwagens, 5 minuten ofsow :( en voor de rest alleen maar geouwehoer..

Hans Stacey ligt er ook uit
Hebben we vroeger nog mee op de camping gestaan... hij heeft zelfs nog op onze hond gepast :P

jammer dat ie er uit is... moet Hans Becks het maar doen dit jaar ;)

hans bekx 1e binnen vandaag 7 uur 28 min en 16 sec
gerard de rooij 2e op 4 min 6 sec
jan de rooij 5e op 21 min 44 sec

algemeen tot nu bekend
1e kabirov 45h 32' 31"
2e hans bekx op 2h 00' 55"
5e jan de rooij op 7h 16' 06"
6e gerard de rooij op 11h 08' 27"

Back