Dakar rally 2006

Tis iedere keer wat idd, maar dit slaat alles.
Ben zelf een groot fan van de Rooy...
Had me er nog wel zo op verheugt, maar nu is de lol is er voor mij iig af :(

Lekker lullig voor RTL7, die hun complete programmering aangepast hadden voor het volgen van de Nederlandse trucks...

Ik vind het zelf ook erg jammer, tis altijd leuk om te volgen, en helemaal omdat hun mee doen natuurlijk.

Wat een vieze vuile klote corrupte organisatie is het daar toch ook, zelfde als vorig jaar met Hans Bekx, bah bah vind er meteen niks meer aan :mad:

ik vind t kk dom van t nederlandse team... je moet toch gewoon zorgen dat alles goed zit...

en t is niet voor nix: DAF > Doet Alles Fout +ralf+

Gewoon zorgen dat alles goed zit?

Denk je dat het makkelijk is om aan alle eisen te voldoen en ook nog een betrouwbare snelle vrachtwagen te behouden?

Ik vind het echt zonde dat ze niet meedoen, tussen de vrachtwagens was het altijd mooie strijd ;(

WheeleX said:
ik vind t kk dom van t nederlandse team... je moet toch gewoon zorgen dat alles goed zit...

en t is niet voor nix: DAF > Doet Alles Fout +ralf+

Als je het verhaal leest, was de truck al goedgekeurd, alleen de FIA nam de keuring niet over...

Manta said:
Lekker lullig voor RTL7, die hun complete programmering aangepast hadden voor het volgen van de Nederlandse trucks...

Ik vind het zelf ook erg jammer, tis altijd leuk om te volgen, en helemaal omdat hun mee doen natuurlijk.

+dat er weet ik veel hoeveel miljoen in omgaat. Lange voorbereiding voor niks. Veel geld voor niks. Heel team daarheen voor niks etc. Echt ik baal hiervan...

Rooienaar said:
Gewoon zorgen dat alles goed zit?

Denk je dat het makkelijk is om aan alle eisen te voldoen en ook nog een betrouwbare snelle vrachtwagen te behouden?

Ik vind het echt zonde dat ze niet meedoen, tussen de vrachtwagens was het altijd mooie strijd ;(

Ik denk ook zeker niet dat makkelijk is.
Maar wat de meeste teams doen en ook van rooy waarschijnlijk doet, is alles op het randje van het regelement bouwen. Dat is risico's nemen en bij van Rooy zijn ze waarschijnlijk net over die grens gegaan. Tsja regels zijn regels;(.

Back