This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dakar 2007

Achja, we moeten het ermee doen he. En ik moet zeggen ik zit nog elke dag met plezier te kijken. Verhaaltje eromheen vind ik ook altijd wel leuk, maar dakar tot wat anders als bv formule 1 oid. Jammer idd dat de minder bekenden niet zo vaak in beeld zijn, maar aan de andere kant ook logisch. De personen die daadwerkelijk kans maken op de eindtitel komen uiteraard het meest in beeld.

Wat wel beetje verwarrend is dat ze elke dag eerst weer over vorige dag vertellen etc. Soms zit je even te denken van welke dag is dit nou waar ze het over hebben. En soms gaan ze zelfs 2 dagen terug.

Wil trouwens wel graag weten of die coronel dude het einde zal halen, ik ken zijn broertje, dus dat is wel grappig

De personen die daadwerkelijk kans maken op de eindtitel komen uiteraard het meest in beeld.
Dat is dus niet perse waar, de mensen met het grootste tv budget komen in beeld. Vorig jaar wist RTL zich waarschijnlijk geen raad, omdat de teams met het grootste budget niet mee mochten doen (De Rooy & Bekx) Toen was er ineens ook een hele documentaire van De Rooy op tv enzo, en ze besteedden er de eerste week elke dag weer 10 minuten tijd aan

Verhoeven vijfde op de stage op 3 minuten achterstand 8)

Die kerel heeft het echt goed voor elkaar, volgend jaar hopelijk koprijder en geen "hulpje" meer van Depres.

Mja overal gezien bij de motoren, auto's, en vrachtwagens. Vind wel dat bij de vrachtwagens en de auto's soms wel iets te veel geconcentreerd word op de ''top''. Bij auto's dan VW, en mitshubatsu, em trucks kamaz, en de nederlandse toppers. Vind bij motoren dat ze meestal wel een leuk groepje laten zien. Mja geld zal zoals altijd idd wel een rol spelen

Rtl GP Dakar wordt mede mogelijk gemaakt door Jan de Rooy en Mitsubatsu.
Niet gek dat ze dan veel van hun laten zien, maja vrachtwagens zijn vaak laat binnen en hebben ze dezelfde dag geen beelden of interview van hun, dat geld het zelfde voor de slechtere auto's en motoren.

Ik vindt dat ze dit jaar ook veel te veel gezeur er omheen hebben. Vorig jaar hadden ze volgens mij veel meer beelden van de rally zelf. En daar kijk ik tog voor!!
Das wel jammer dus

Ben ik het zeker mee eens, al die portretten en meuk hoef ik allemaal niet te weten.

Jan de Rooy heeft een kapotte motor trouwens, hij staat aan t begin van de special. Duisters is naar hem op weg
(spoiler speciaal voor crazybond :*)

Haha bedankt helaas heb ik het alsnog gelezen! wel grappig trouwens zon spoiler En wel kut van de motor! Onderweg of in bivak?

/ edit er was nog meer text!

In ieder geval de snelste :~ Supervet

twaalf-honderd-pee-kaa

Daarbij, als ze met zoiets weer mee zouden mogen doen, zou iedereen het nakijken hebben volgens mij

Zo mooi als dat het toen ging, gewoon een auto voorbij knallen.

Helaas ligt Jan de Rooy nu uit de race, motor opgeblazen. :'(

Ja ook wel een ERG zure regel dat de Service truck eerst helemaal naar start moest door rijden om weer dan weer terug te mogen naar Jan.
Dit omdat hij hem al voorbij was..
Het lijkt gvd wel Monopoly

Idd, maja regels zijn regels

Gelukkig was Duisters optijd binnen en niet gediskwalificeerd zoals Marcel van Vliet.

De kans is groot dat Gerard de Rooy vrijdag niet van start gaat in de zevende etappe. Een stuk van de klep is afgebroken en 'wandelt' door het motorblok.

Verliezen
Hij eindigde donderdag in de zesde etappe nog als tweede, maar verloor kostbare tijd vanwege dit probleem. De trucks starten vrijdag om half een en tot die tijd heeft De Rooy nog de tijd om de nodige reparaties te doen, maar het ziet er niet goed uit voor de jonge Brabander.

*zucht*.. zou wel kut zijn..

Ik vraag me af of Jan ook 't zelfde probleem had..

K gok van wel, Jan had een gat in zijn onderblok, cilinder gesmolten net als bij Gerard, zuiger slaat vast drijfstang slaat door het blok naar buiten.

Bekx en Brouwer rijden met de zelfde motor, hoop niet dat het hun ook gebeurt:X