Dakar 2007

Zoals al vaker gezegd ze rijden op papier met ginaf chassis is van ginaf de complete opbouw van daf en als je goed kijkt zie je op de stickers ook powered by daf.

Het is natuurlijk ook niet echt een fabrieksteam zoals Ginaf dat zelf heeft. Ze bouwen gewoon hun eigen auto bij de Rooy volgens mij, en met Ginaf hebben ze meer mogelijkheden en zitten ze niet zo erg aan de homologatie vast als bij Daf.

Daf doet zelf ook nooit meer mee met een fabrieksteam, dat hebben ze eind jaren tachtig al gezegd toen de X2 crashte....

RaceTouareg3VW640.jpg

Bijna 8), morgen eerste aflevering....

dakar 2007 1 groot spektakel denk ik zo :) eigenlijk altijd al gevolgd en zit ook beetje in het wereldje gezien me pa dit jaar voor het eerst zelf mee doet (assistentie dan wel) en altijd al alles gevolgd omstreeks arjan brouwer (me vaders matti :P) en heb echt respect voor alle mensen die toch de finish maar weer halen! ik vind het altijd al geweldig en ga het ook zeker volgen en mocht je een oranje/rode pajero van Smink zien en aan de binnekant een man met een dikke kop is dat mijn vader :D

Begint in Lissabon :+

Ben overigens erg benieuwd wat de Fiat's gaan doen :) Uiteraard doen ze niet mee voor het winnen, maar wel geinig als ze het zullen halen.

Back