Dakar 2007

Vorig jaar reed de vader van een vriend van me met een DAF? truck, van Genugten. Was uitgevallen, hij lag langs de weg op z'n kant hehe

Het was gezellig maar gigantisch kloteweer :X Hele dag regen en kou, dan ben je blij dat je gezellig in de hospitalitytenten kan staan met verwarming en voorzien van goede catering :D Misschien wat foto's posten als ik r zin in heb... Iedereen in ieder geval weer gezien en/of gesproken, en gek van het wachten en de kou.

helaas neit aanwezig moest werken omdat me boos en collega's er wel waren me baas toevallig nog gezien? ginaf rally power team
vorige week in de race wagen gezeten tochw el dik alles alu en dikke sparco evo stoelen enz..
starte hij hem even ding schudden als een gek
misschien deze week keer mee als hij gaat trainen hij zij neem maar alvast een een luier mee:p

Me pa gaat over een tijdje naar Dakar in Senegal... Gaat ie 1 dag kijken naar de etappe en de racers etc... 2e dag gaat ie zelf de woestijn in met een 4x4 8)

Balen dat ik niet mee kan :(

purple horse, welk nummer hadtie? Ginafs gingen niet echt lekker vond ik, ze rolden en doken als n idioot 8P Om nog maar niet te spreken over nummer 531 die naar de knoppen ging onderweg en weggesleept moest worden :P

[ir]http://xs410.xs.to/xs410/06511/DSC_7410Large.JPG[/ir]

de rechtste nummertje 530 dus..
tering kwam vandaag iemand van willemsen me baas ze motor terug brengen op die moter heeft miriam pol dit jaar gereden en me baas tijdje terug al
hij even getraind in tunesie ofzoiets ding helemaal verminkt8P
niet normaal alles krom en verrot
echt een lompe donder ben benieuwd wat hij ervan bakt..

Ik heb de trucks van de Rooy al zien staan hier in Son. Hun transportbedrijf zit hier en zie Jan en Gerard regelmatig door het dorp rijden (Jan: Cayenne Turbo S Gerard: E60 M5 :~ )

De Dakar heeft altijd een mooi sfeertje en je wil steeds de ontwikkelingen volgen

er staat nog meer leuk spul hier in son hoor bart.

in de hendrik veenemansstraat, achter 1 van die huizen waar eerst de ossekop stond, staan een mooie oranje ginaf en bowler in de schuur.

Service is ook nog gewoon DAF. Ze rijden nu Ginaf omdat ze dan niet vastzitten aan de homologatie eisen waar t vorig jaar op foutging. Nu onafhankelijke wielophanging, vorig jaar bladveerrommel (wat dus werd afgekeurd uiteindelijk omdat ze anders waren dan de originele)

Tis ook nog gewoon dezelfde cabine, maar dan met Ginafplaatje. Teamkleding en al het andere met sponsorlogo's staat ook gewoon DAF op :P

In het echt issie trouwens een stuk beter te verstaan dan op tv, vond ik... Op tv moet je echt wel heel goed luisteren om het te volgen :D

Teamkleding en al het andere met sponsorlogo's staat ook gewoon DAF op :P

In het echt issie trouwens een stuk beter te verstaan dan op tv, vond ik... Op tv moet je echt wel heel goed luisteren om het te volgen :D

Dat op de kleding daf stond vond ik wel ff verwarrend :P. Weet je ook waarom dat allemaal van daf is? Ginaf heeft dat niet oid?

Gewoon zelfde kleding enzo als vorig jaar :P Ginaf is een bedrijf wat vrachtwagens maakt met motor en cabine enzo van DAF. Is ook nog dezelfde motor uit de oude vrachtwagen (12.6l, 800 pk :~)

Back