This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2009

Hoe gaan we dat nou doen met het bier dan Iedereen die mee wil strijden om een kratje bier moet een kratje inleggen en wie wint krijgt alles?

De 4 takker daar wordt druk aan gewerkt. Zou wel op tijd af moeten zijn (dat was vorig jaar ook zo) Maar er is nu wel meer hoop dat 'het' gaat gebeuren.

Andere extreme scooter Sym ding loopt al wel goed, en daar ging het over:#

De 4 takker daar wordt druk aan gewerkt. Zou wel op tijd af moeten zijn (dat was vorig jaar ook zo) Maar er is nu wel meer hoop dat 'het' gaat gebeuren.

Andere extreme scooter Sym ding loopt al wel goed, en daar ging het over:#

Kan in twee maanden tijd nog veel kapot gaan:+ Ik start mijn ding drie dagen voor jubbega wel Komt Aad ook nog met iets bijzonders een viercilinder met turbo op een kymco blok ofzo?

Kan in twee maanden tijd nog veel kapot gaan:+ Ik start mijn ding drie dagen voor jubbega wel Komt Aad ook nog met iets bijzonders een viercilinder met turbo op een kymco blok ofzo?

Hij is wel wat nieuws aan het bouwen ja. Voor de x-treme klasse.
Iets wat niemand heeft iig:# Rest vertelt hij zelf maar als hij zin heeft.

Valt er dit jaar niet een rollin'-sprint te organiseren tussen Kees en Jurjen?
150m high speed burnen.. Als de blokjes dat redden.

Yeuy, inschrijfformulieren binnen, #213 :W. Iemand enig idee waarom je in godes naam je framenummer op je insschrijfformulier moet zetten? Gaan ze controleren of die gejat is ofso 8P

Hoef je niet in te vullen

Weet ook niet waarom het er nog op staat, wordt al jaren niet meer naar omgekeken.