Brommersprint Jubbega 2009

Komen de TTE boys nog naar Jubbega?

Mijn Sym is -eindelijk- competatief 8) Moet al het echte geweld nu aardig bij kunnen houden:P

Ik heb vorige maand van alle oude onderdelen een 80 reserve blok gemaakt en oude rommel kan toch nog mooi vermogen geven dus we zijn wel aanwezig. Tenminste als Sander zich in geschreven heeft:p

Hoeveel vermogen heeft je sym nu mario? En waar zat het probleem nu in dat ie geen vermogen wou geven?

jurjen ben je zo dik geworden dan?? :D

Waar is jaco gebleven trouwens??

Niet dik:+ muscle m'n jongen:D

wacko jacko die reest tegenwoordig met z'n R6 over het circuit:P

Over dat achterband roken how about prima aftermeeting?
Als het ff meezit neem ik me supermotard misschien ook wel mee kunnen we mooi ff ergens knallen:):):P

Hoeveel vermogen heeft je sym nu mario? En waar zat het probleem nu in dat ie geen vermogen wou geven?

Zit nu op een goede 25 pk. Spoelpoorten van de cilinder verbouwd (deels dicht gelast en nieuw gefreesd) & nieuw nicasil. En nu doet ie het wel :)

Zit nu op een goede 25 pk. Spoelpoorten van de cilinder verbouwd (deels dicht gelast en nieuw gefreesd) & nieuw nicasil. En nu doet ie het wel :)

kijk dan kun je idd mooi meedoen met de top 5. maar 2e worden is toch voldoende:) maar er is altijd nog dat kleine vervelende mannetje genoemd: Dennis de MENNIS.... dus word spannend bij de top 3

Ok ik ben benieuwd! Is die nu nog net zo laagtoerig als eerst, vast niet? Ik gun je die overwinning in je jubileum jaar mario:)!

Ok ik ben benieuwd! Is die nu nog net zo laagtoerig als eerst, vast niet? Ik gun je die overwinning in je jubileum jaar mario:)!

Is zelfs ietsje laagtoeriger dan eerst! Ding geeft nu hetzelfde koppel als mijn Puchje maar dan bij 2000 toeren meer:)

Koppeling grijpt aan bij 5000 toeren en nog steeds wielspin+pippi+

Moet je gewoon naar dat nummer op hun website bellen als je vorig jaar nog niet hebt gereden?

Vind dit nogal vreemd:
Nieuwe deelnemers krijgen de gelegenheid om
van 6 april tot 24 april in te schrijven.
Inschrijfformulieren verkrijgbaar vanaf 13 maart bij het secretariaat:
telefoon 0516 -46 18 86.

Back