Brommersprint Jubbega 2009

Hoe gaan we dat nou doen met het bier dan:D Iedereen die mee wil strijden om een kratje bier moet een kratje inleggen en wie wint krijgt alles?

De 4 takker daar wordt druk aan gewerkt. Zou wel op tijd af moeten zijn (dat was vorig jaar ook zo:rolleyes:) Maar er is nu wel meer hoop dat 'het' gaat gebeuren.

Andere extreme scooter Sym ding loopt al wel goed, en daar ging het over:#

De 4 takker daar wordt druk aan gewerkt. Zou wel op tijd af moeten zijn (dat was vorig jaar ook zo:rolleyes:) Maar er is nu wel meer hoop dat 'het' gaat gebeuren.

Andere extreme scooter Sym ding loopt al wel goed, en daar ging het over:#

Kan in twee maanden tijd nog veel kapot gaan:+ Ik start mijn ding drie dagen voor jubbega wel:p Komt Aad ook nog met iets bijzonders een viercilinder met turbo op een kymco blok ofzo?

Kan in twee maanden tijd nog veel kapot gaan:+ Ik start mijn ding drie dagen voor jubbega wel:p Komt Aad ook nog met iets bijzonders een viercilinder met turbo op een kymco blok ofzo?

Hij is wel wat nieuws aan het bouwen ja. Voor de x-treme klasse.
Iets wat niemand heeft iig:# Rest vertelt hij zelf maar als hij zin heeft.

Valt er dit jaar niet een rollin'-sprint te organiseren tussen Kees en Jurjen?
150m high speed burnen.. Als de blokjes dat redden.

Yeuy, inschrijfformulieren binnen, #213 :W. Iemand enig idee waarom je in godes naam je framenummer op je insschrijfformulier moet zetten? Gaan ze controleren of die gejat is ofso 8P

Back