Brommersprint Jubbega 2008 1 Mei (Hemelvaart)

wanneer beginnen de inschrijvingen eig. als ik vragen mag. Zie dit namelijk nergens staan op de site. En aangezien dit nieuw voor me is :) had ik dit graag allemaal geweten om zeker te kunnen/mogen deelnemen !


ALvast bedankt
MVG FeleMele :7
 
Vergeleken met andere banen vind ik jubbega wel het slechtste, want met schakelbrommers en standaard scooters valt het allemaal prima te doen, maar met een framepje waar geen vering inzit waar je met 120-125 km/h over de streep gaat vind ik het al niet meer verantwoord op die geiten baan.....
 
Vergeleken met andere banen vind ik jubbega wel het slechtste, want met schakelbrommers en standaard scooters valt het allemaal prima te doen, maar met een framepje waar geen vering inzit waar je met 120-125 km/h over de streep gaat vind ik het al niet meer verantwoord op die geiten baan.....

Juist 9||6 eindelijk iemand die me snapt :*
 
Vergeleken met andere banen vind ik jubbega wel het slechtste, want met schakelbrommers en standaard scooters valt het allemaal prima te doen, maar met een framepje waar geen vering inzit waar je met 120-125 km/h over de streep gaat vind ik het al niet meer verantwoord op die geiten baan.....

Zit idd wel wat in..... ik heb wel iets vering nog op me vork.. maar achter helemaal niks...x|
Nou we zien wel. is het niet verantwoord meer gooi ik het gas er wel af.

Dan kom ik maar niet onder de 6,0 8P :#
 
Vergeleken met andere banen vind ik jubbega wel het slechtste, want met schakelbrommers en standaard scooters valt het allemaal prima te doen, maar met een framepje waar geen vering inzit waar je met 120-125 km/h over de streep gaat vind ik het al niet meer verantwoord op die geiten baan.....

Wat maakt het wegdek nou uit? Jouw sprinters vliegen toch over de baan 8)
 
*Kuch* slijmbal Manta *kuch*

Ik vind jou ook liev hoor, koediekoediekoedie :henko:

ff offtopic: zien we mischien ooit nog wat van jouw op de baan Manta?:)

Wie weet.... -:-

Ik heb afgelopen jaar iig wel een sprintdieet gevolgd. Door ziekte, dus niet helemaal gepland, maar ik weeg ondertussen nog maar 62kg :p Dus als er nog mensen een levende kanonskogel zoeken? :winner:
 
Back
Top