Brommersprint Jubbega 2008 1 Mei (Hemelvaart)

Zie ik het over de hoofd? waar kan je inschrijven en ik zie dat nog 2007 staat dicht? ja logisch, 2008 moet ik hebben maar zie nergens.

Vorig jaar 6e geworden ! wordt hem dit jaar vast niet denks hihihi :D. Vandaag weer over de sprint baan gereden met auto. Echt te ziek dat daar gereden wordt met het sprinten !
Vorig jaar geen last van gehad i.v.m vering enz, dit jaar wordt zkr wel eng ! (denk aan Rotterdam :X).

AdiozZz

Het is dan wel echt een "oer" sprint. Maar ik ga hem denk ik overslaan dit jaar. Omdat ik het te ver weg vind, en het heeft voor mij een beetje zijn aantrekkingskracht verloren.

Tuurlijk John ben jij hier aanwezig:W Je moet mij er nog uit knallen ja:p

:+ Ach dat zal wel niet denk ik :P zal mijn eerste sprint met het frame worden dus ik verwacht er nog niet veel van eigenlijk :*

Heb er wel zin in en heb de dag alvast gereserveerd! :P

vette shit ga me wel inschrijven denks (alweer)

Dan zijn er mensen die dennis wel kunnen pmen voor een plekje. want hij verkoopt de zooi toch wel weer voor die tijd ;)

mag je het opnemen tegen 2fast en tcr-boy's

tegen mij :* bijv...

Last edited:
Vorig jaar 6e geworden ! wordt hem dit jaar vast niet denks hihihi :D. Vandaag weer over de sprint baan gereden met auto. Echt te ziek dat daar gereden wordt met het sprinten !
Vorig jaar geen last van gehad i.v.m vering enz, dit jaar wordt zkr wel eng ! (denk aan Rotterdam :X).

AdiozZz

ik zie de vergelijking niet tussen rotterdam en jubbega vorigjaar ?

jubbega was goed te rijden iig, en rotterdam was een drama.

Ik vind jubbega ook erg meevallen vorig jaar eigenlijk... ik had geen verende voorvork of achter kant... maar reed prima...

Jubbega was toch met het lange uitrij stuk, dat je zo naar het volgende dorp kon rijden?

In dat geval was er niks mis met die baan vond ik.

Klopt :W

Ga jij dit jaar maar zonder vering knallen @ jubbega dan kan je die vergelijking wel maken ;).

Weet je hoeveel boeren trekkers daar rond crossen weg is echt wel verneukt nu hoor ;)

:*

Back