This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 17mei

was echt een leuk dagje.
@ dragsterlover ik stond ook naast je met jullie vergas machines *kuch*:+
en die abt twin super machine maar kwam alleen waanzinnig slecht weg.
voor de rest weinig mensen gemeet. kwam denk ik omdat veel mij niet herkennen zonder scootx|

geloof mij, er zijn genoeg rijders die 0.000 halen hoor Imo echt onzin als je onder de 0.5 een valse start hebt Waarom leg je niet gewoon de grens bij -0.1 ofzo?

Verder Vette pics dj

Waarom? Er zijn genoeg rijders die een reactie tijd van 0.002 neer kunnen zetten...

geloof mij, er zijn genoeg rijders die 0.000 halen hoor Imo echt onzin als je onder de 0.5 een valse start hebt Waarom leg je niet gewoon de grens bij -0.1 ofzo?

Verder Vette pics dj

Omdat: wat ik gehoord heb is dat er 1 sensor niet goed was. en dat je dus 0,5 van je reactie tijd moest af halen...

als dat zo is, is mijn reactietijd een stuk beter

verder een leuke dag gehad. alleen jammer dat me scooter er minder leuk vond waardoor mijn beste tijd dus 8,202 was.
en heb gegrepen van de damwoude organisatie dat DHRA geen damwoude doet waarschijnlijk eigen en anders zouden ze contact opzoeken met SBO. dat zit dus wel goed.

Vraag me eigenlijk af de reactie tijd bij de tijd op zit of niet...

Ik had namelijk een snelste reactie tijd van 0,7 :L ik bedoel dat is volgens mij bijna onmogelijk.. dat is gewoon bijna een sec no way. veel te veel. en ik zie iedereen die hoge reactie tijden hebben ook hoge tijden neer zetten dus eigenlijk lage tijden zeg maar..

vette dag achter de rug.. er waren een hoop gezellige mensen, veel gepraat en gelachen.. dat wachten was alleen een beetje jammer, mja dan spreek je andere mensen wat meer.. weer hele fijne tijden neergezet, want weer me PR verbroken(H).. zit nu op 7,1. dus ben benieuwd hoe we zondag eindigen in stein.

ben benieuwd naar alle vette foto's..

Het was weer zeer gezellig 8)

Toch is het jammer dat er met 2 maten wordt gemeten, dit is hetzelfde verhaal als met die testbankscores.

Nu weet je nog niet hoe snel je bent.

[ir]http://dj.scooterforum.net/jubbega/mike.jpg[/ir]

:+ :winner: Binnenkort een speciale Mike-Special 8)

Dat groepje met die reclame voor die baggeruitlaten op de rug? :X

lol...die ja....
ikzelf hebt geen ervaring met die uitlaten, dus laat ik mij ook niet over uit...

ik vond verder wel een zeer geslaagde dag!

Last edited:
Hahaha die foto is zekers de nummer 1 ja. Ben er niet geweest maar aan de foto's te zien zag het er super uit!

het was 1 groot gekloot met de tijdmeting regelmatig was er geen tijd en en vage reacktie tijden in 1 woord gezegt totaal een ontregeltzooitje...ik zou er niet vreemd van op kijken dat de lengte van de baan niet zou kloppen

Gelukkig waren de hamburgers goed te eten! nog bedankt daarvoor