Waarom? Er zijn genoeg rijders die een reactie tijd van 0.002 neer kunnen zetten...
geloof mij, er zijn genoeg rijders die 0.000 halen hoorImo echt onzin als je onder de 0.5 een valse start hebt Waarom leg je niet gewoon de grens bij -0.1 ofzo?
Verder Vette pics dj
als dat zo is, is mijn reactietijd een stuk beter
verder een leuke dag gehad. alleen jammer dat me scooter er minder leuk vond waardoor mijn beste tijd dus 8,202 was.
en heb gegrepen van de damwoude organisatie dat DHRA geen damwoude doetwaarschijnlijk eigen en anders zouden ze contact opzoeken met SBO. dat zit dus wel goed.
hahaha....onze club-racing promo-meisjes deden t goed zo te zien...
vette dag achter de rug.. er waren een hoop gezellige mensen, veel gepraat en gelachen .. dat wachten was alleen een beetje jammer, mja dan spreek je andere mensen wat meer .. weer hele fijne tijden neergezet, want weer me PR verbroken(H).. zit nu op 7,1. dus ben benieuwd hoe we zondag eindigen in stein.
ben benieuwd naar alle vette foto's..
ziet er goed uit jongens *D
Gelukkig hebben jullie mooi weer gehad.
Tijden zou ik maar niet teveel oplettenSowieso niet te vergelijken met sbo tijd waarneming.
De tijden die ik nu voorbij zie komen zijn onmogelijk als de tijdwaarneming het zelfde zou zijn als sbo.
De sbo tijdwaarneming kwam iig vrij goed over1 met mijn powertester toen de tijd en die was aardig strak afgesteld ( week uiteraard wel iets af ).
Dat groepje met die reclame voor die baggeruitlaten op de rug? :X
geloof mij, er zijn genoeg rijders die 0.000 halen hoor
het was 1 groot gekloot met de tijdmeting regelmatig was er geen tijd en en vage reacktie tijden in 1 woord gezegt totaal een ontregeltzooitje...ik zou er niet vreemd van op kijken dat de lengte van de baan niet zou kloppen