Iemand enig idee, waarom ik op de "grote" sites de 50d niet meer kan vinden, of dat ze aangeven niet meer in ons assortiment?
De 60D is er sinds kort, daarom zullen veel bedrijven de 50D niet meer bestellen, of alleen als mensen om deze vragen.
ga jij je 7D nou maar halen.
@ dion: dagje wezen incentiven?
er is inderdaad een vrij grote schaarste betreft 50d's.. anders via MP?
Nee, eens een slechte ervaring gehad met 2e hands, en nu nooit meer!
En was al alles aan het afwegen tegenover elkaar, wat ik nodig heb en wat ik wil. Was ik er eindelijk uit, kan ik er wss moeilijk een kopen..
Hmm, alternatief kwa prijs dan 7D / 60D, icm 18-135 is?
Had eerst oog op een 50D met 17-55 is.
Ga maar weer door met punten tegenover elkaar zetten en afwegen!
Snap alleen me god niet waarom dat je zo een goede body wilt en je zet er een stuk glas op dat eigelijk helemaal ruk is op die camera!
Kan je better een 550d kopen en daar een 17-40 f4 en een 70-200 F4 er op zetten.
Maar je zei al eerder dat je sport wou schieten dus opzich is een 7d een goede optie.
Maar zet er dan wel een fastoenlijke lens op. Als je niks om groothoek geeft een 24-105.
Camera daarstraks voor 800,- mee mogen nemen - I likes!
Wilde alleen net de batterijen opladen, maar heb de oplader voor 5D mkII batterijen meegekregen, dus morgen even bellen.
Nog niet veel mee gedaan verder; morgen weer een dag.
28mm/f7/30" - 100%
[ir]http://i51.tinypic.com/ixe803.jpg[/ir]
M'n analoge, nogsteeds ongebruikte, medium format Zenza Bronica ETRS met toebehoren.
canon 17-55 f2.8? das wel een hele nette lens op crop ja.
stel dat je de 60d of 7d wilt halen en je hebt wat minder budget voor het glas, kan je kijken naar een Tamron 17-50 F2.8. die zijn dan een stuk goedkoper maar zeker niet slecht!
anders gewoon doorzoeken naar een 50d, hoop dat ze nog wel weer gaan komen!
17-40 op crop is echt hopeloos youri, voor dat geld heb je veel betere alternatieven met een beter bereik of grotere aperture.
en björn gefeli met je aankoop!