Youri, vind jou vriendin het leuk om steeds gefotografeerd te worden of lacht ze met kiespijn? :+
Beter verklein je ze wel ff voordat je ze hier kwakt.. Duurt een uur voordat de pagina is geladen.. (en nee ik heb geen kut internet)
Foto 5:
Volgens mij is 'ie prima scherp.. Als je nog meer scherp wilt hebben in de diepte, moet je je diafragma kleiner maken (hoger f-getal)..
Foto 6:
Gewoon donkerder belichten.. En check je witbalans (alhoewel die op automatisch vaak best ok is)
Algemeen: Nabewerken.. Klein beetje contrast toevoegen, kleuren iets ophalen.. Maakt de foto's een stuk sprekender.
We gaan gewoon verder
7. View from Panarotta
Ik schiet nagenoeg al mijn foto,s op -0.3
Donkerder is makelijker uit te lichten dan lichte delen donker te maken.
Nog 2 dan uit de serie van gister:
1:
Is scheef, of met opzet zo gelaten?
Ik heb een externe HD, en telkens wanneer ik die insteekt start LR, HOE kan ik dit afzetten? Verdomme wat een kut programma vind ik dat man.
Ik heb een externe HD, en telkens wanneer ik die insteekt start LR, HOE kan ik dit afzetten? Verdomme wat een kut programma vind ik dat man.
gebeurt hier ook met elke usb stick of geheugenkaart of telefoon met massageheugen die ik erin plug.. @*$&^@!*&$^ irritant. nog geen oplossign voor gevonden dus ik zou je dankbaar zijn!