Dat maakt me niet zoveel uit.
Op scherm kijk ik toch niet zoveel alleen of het gene erop staat wat ik er op wil hebben.
Maar dat is dus wel een degelijke camera om mee te beginnen?
Kan je heel erg vertelen dat een groot scherm en goede kwaliteit scherm wel heel makelijk is!
of je foto goed is kwa belichting zie je toch in je histogram.
Maar met een goede Lcd zie je gewoon veel meer dingen en kan je toch kiezen om je shot nog een keer te schieten.
Een d70s is zekker wel ene goede kamera, maar denk even aan het aantal Mp , d70s heeft maar 6mp en een nikon d5000 12.
ruis prestatie,s camera van deze tijd neem even als voorbeeld d5000 heeft bettere ruis prestaties, film functie ( mocht je dat leuk vinden) Veel better Lcd en groter.
Zou er toch even heeel goed over nadenken.
Ik weet je prijs natuurlijk ook niet. Je mag me Pmen dan kan ik je wel helpen!
Ik heb nu voor vakantie een canon powershot s90 gekocht.
Er zit echt een mooi en groot scherm op.
Als ik een net gemaakte foto op het scherm bekijk lijkt hij gewoon super scherp en helder. Maar als ik hem dan op de computer zet valt de scherpte soms toch een beetje tegen.
Is dat normaal of ligt dan toch aan de instelling waar je de foto mee maakt?
Mensen, wat zijn de ervaringen met 2.0 teleconverters? Ik ben van plan om er één aan te schaffen, aangezien de 100-400 van Canon met toch te gortig word...
Heb een 70-200 f2,8 Tamron. Dus kwa lichtsterkte zit ik nog goed, en ook mijn AF blijft werken. Ik wil het voornamelijk, eigenlijk alleen maar, voor vliegtuigfotografie gebruiken.
Met 2.0 extender en cropfactor (1,6) van mijn 400D krijg ik relaxed veel bereik . Ben benieuwd hoe de kwaliteit van de foto's gaat worden, en of mijn AF minder snel wordt. Maar ik kan hem vrij goedkoop krijgen, dus proberen kan ik het altijd.