Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Ik zie er zoiezo al 3. Dooie pixel kan niet aan je lens liggen he :p of heb jij een lens met 12mp :p

Je zecht dat je het alleen bij deze lens hebt ? kan zijn dat er stoff ofzo in je lens zit?

pepijn.jpg

Vorig jaar :) zal wel es een foto maken van hoe het er nu bij hangt.

Ps @ Your, had geen btg dus vandaar smste ik niet van de week terug ;)

Ik zie er zoiezo al 3. Dooie pixel kan niet aan je lens liggen he :p of heb jij een lens met 12mp :p

Je zecht dat je het alleen bij deze lens hebt ? kan zijn dat er stoff ofzo in je lens zit?

Ja bij andere lenzen heb ik dat niet, vandaar dat ik het ook al zo raar vond. Bij stofjes had ik verwacht dat het niet een rood puntje zou worden, maar ik zal hem in ieder geval even schoonmaken..

Nee ik had het echt niet door, ik had er blijkbaar al 1 besteld, en toen dacht ik later dat ik hem niet had besteld maar alleen in de winkelwagen had gedaan zeg maar. Op die manier bestel je er 2, en betaal je ook voor 2 :P

Het was toch niet alleen bij die lens. Met die lens maakte ik bijna alleen 's nachts foto's, vandaar dat het beter opviel omdat die donker zijn natuurlijk. Het verhaal in die link een paar posts hierboven gaat in mijn geval niet helemaal op, met dat cleaning ding aan en dan uit, en dan instelling opnieuw. Maak bijna nooit donkere foto's dus heb er niet echt last van, maar wel vaag..

Heb al een aantal hele mooie plaatjes hier gezien! Vind het tof om te fotograferen, maar tegelijkertijd is het me een te dure hobby om er professioneel mee bezig te zijn. Houd het dus lekker bij mijn digitale camera :).

Het was toch niet alleen bij die lens. Met die lens maakte ik bijna alleen 's nachts foto's, vandaar dat het beter opviel omdat die donker zijn natuurlijk. Het verhaal in die link een paar posts hierboven gaat in mijn geval niet helemaal op, met dat cleaning ding aan en dan uit, en dan instelling opnieuw. Maak bijna nooit donkere foto's dus heb er niet echt last van, maar wel vaag..

Idd vaag man!

Heb al een aantal hele mooie plaatjes hier gezien! Vind het tof om te fotograferen, maar tegelijkertijd is het me een te dure hobby om er professioneel mee bezig te zijn. Houd het dus lekker bij mijn digitale camera :).
Je hoeft geen dure aparatuur te hebben om goed te fotograferen het vermakkelijkt het alleen een beetje.

Leuk effect 8)

plaatje[/quote]

Wat kost zo`n lens nou?

Ik ben opzoek naar een nieuw lensje voor me 350D, ik heb nu een 18-200 Sigma. Wat is nou een lens waar ik leuke foto`s mee kan maken?
Wil er ook weer niet al teveel geld tegenaan gooien..

Wat kost zo`n lens nou?

Ik ben opzoek naar een nieuw lensje voor me 350D, ik heb nu een 18-200 Sigma. Wat is nou een lens waar ik leuke foto`s mee kan maken?
Wil er ook weer niet al teveel geld tegenaan gooien..

Deze kost 220 euro, maar eigenlijk kan je deze lens zeker niet all-round gebruiken, eerder voor losse plaatjes.

Status
Not open for further replies.
Back