This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Blauwe achtergrond is mooi, maar die blauwe gloed op de quad zelf is wat minder. Misschien de gele detaills van de veren e.d. ook nog een beetje ophelderen ?

En ik ben net ook nog even naar buiten geweest:
[IR]http://weblog.maartendavidse.nl/wp-content/uploads/2010/04/DSC_0321_19_20_tonemapped-bewerkt.jpg[/IR]

Nu slapen!

[ir]http://farm5.static.flickr.com/4036/4496640823_df82dedb67_b.jpg[/ir]

Blijft toch leuk contrail foto's, zeker als het om de Airbus A380 gaat.

Quantas 8)

@ Erik
Dat spoor is wel tof idd, alleen jammer dat het vliegtuig zo vaag is.

Is moeilijk, je zit ook met luchtverontreiniging ed. Eigenlijk moet je er altijd aan sluitelen. Het toestel lijkt me vrij scherp.

Is inderdaad de Qantas ja, lelijk vliegtuig, toffe kleuren 8). Ik baal inderdaad ook dat hij wat dof is, maar wat Xander zegt, het is lastig omdat je afhankelijk bent van de lucht. Maar het vliegtuig zelf is wel redelijk scherp ja maar kan beter, (want ik kan het registratienummer niet lezen ), net als de kleuren, maar dan moet het wel kraakhelder zijn.

Mooie plaatjes van die quad, ik zou alleen (vooral die laatste) iets meer ruimte om de quad zelf geven. En misschien proberen hem iets minder in het midden te zetten..

Vette foto wel, imo best sick om dan te bedenken dat daar dan een paar honderd mensen in zitten

Inderdaad ja. Ik vind het mooi om te fotograferen omdat deze nog lang niet te zien zijn op Schiphol, en dus nog vrij speciaal.

De kwaliteit van de foto´s gaat steeds meer omhoog zeg! Ik kan hier niet echt goed zien of mijn foto´s knap zijn of niet, zal van het weekend er even aan zitten.

Erik, misschien dat je de strepen wat transparanter kunt maken zodat die minder opvallen in vergelijking met het vliegtuig?

En Ini, idd, jammer van het paaltje. Wel tof.

Tnx man!

Gewoon lekker foto's schieten en niet teveel op andere letten.

15 minuutjes aan gewerkt

Kan als er animo voor is wel eens een korte howto maken mbt het op kleur zetten van een foto?

Ik zie een hele kleine flare in de elementen van licht+stofje op/voor de lens, een kleine scherpte diepte, maar geen bokeh.
Maar het is lullen tegen de wind in geloof ik. :+

15 minuutjes aan gewerkt

Kan als er animo voor is wel eens een korte howto maken mbt het op kleur zetten van een foto?

Leuk als je dat wilt doen, moest het van me vriendin vragen (Ja die leest dit topic mee omdat ze een fotografie-opleiding doet:+)... Dus als je een keer niets te doen hebt, mag je best een how-to maken!

Status
Not open for further replies.