Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Bekende locatie ook :P zal vast wel heel wat bekijks hebben gehad daar. Gelukkig is er een erg mooie foto uit gekomen!

Even een vraagje over opslag, ik heb mijn camera op het moment ook niet bij me, maar er zit een Compact Flash kaart in van 1GB. Kan ik wisselen tussen een Compact Flash 1 en Compact Flash 2? Volgens wiki is 1 3,5mm dik en 2 5mm dik.
En ik vraag me ook af of er SDHC kaartjes in mijn Canon EX-F1 kunnen i.p.v. SD kaartje die er nu inzit. SDHC heeft ontzettend veel capaciteit namelijk..

Dat is inderdaad bokeh, waarbij de vorm afhankelijk is van de aantal diafragma bladen.
Komende week naar Milaan, eindelijk weer eens tijd om wat fatosenlijke plaatjes te schieten!

Kom er net vandaan.. Helaas ben ik niet eens een hobby fotograaf en moet ik het doen met een Cyber Shot T900 maar er is genoeg moois te fotograferen :) Ben benieuwd naar je shots van Duomo di Milano en Galleria Vittiorio Emanuele II. Is alleen nu niet echt mooi weer meer dus hoop dat je tussendoor een zonnetje hebt. (ik had net mazzel, strakblauwe hemel en 20 graden..)

Vorige pagina stond dat hij het had gefabriceerd van een trapleuning oid :P

Stomme trapleuning is alsnog EUR 70.-! |(

Wel een kut werk op telkens die paal weg te shoppen als je een beetje een drukke achtergrond hebt. :P

Ja, dat is wel een zure klus.. Vooral bij de LV winkel, daar ging ie dwars door het logo van de winkel heen en door het raam..

Die foto's van Youri zijn echt super, complimenten! :)

dsc002821.jpg

dat valt verdomme vies tegen met een beetje wind 8P

zn7q9so2avnwca5f8i2t.jpg

mm75yoxtzip2b1gq1y22.jpg

een oeroude Orestor 135mm 2.8 lens erop geschroeft:
467r5ab6fxem6gwxih0z.jpg

Sowieso kan je vanavond op pad, want de lucht zal vanavond apart zijn. Denk dat het niet gauw vaker voor zal komen.

'Het KNMI gaf donderdag voor het eerst in de geschiedenis een waarschuwing voor asdeeltjes in de atmosfeer. Die geven naar verwachting bij zonsondergang donderdag een rode kleur.'

Oeh :D goed om te weten.

Heb trouwens laatst weer fotos gemaakt bij een wedstrijd van het eerste elftal waar mijn broertje in speelt. Dit keer wat beter voorbereid. Weblog waar ik de foto's op had gezet lag na een dag plat omdat ik zo ongelofelijk veel bezoekers op mijn site kreeg inneens (200 unieke bezoekers in 2 uur). Word nu ook van alle kanten gemailt met vragen om die foto's en een van de foto's komt op de cover van het club blad :P
Wat een aandacht allemaal inneens :+

Zal binnenkort de boel op een flickr account gooien, kan nu zo niks laten zien omdat mijn site plat licht. Nu ga ik weer snel weg van achter de computer want heb effe een slechte week ivm mijn RSI klachten enzo...

Ik heb nu een paar 4GB Hitachi Compact Flash 2 kaarten voor in mijn EOS350D, maar hij blijft errors geven . Ik heb ze geformatteerd. Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan doen?

Err CF
staat in mijn schermpje

Ja m'n ouder vertrouwde Kingston 1GB, maarja ik heb meer GB nodig dus een paar grotere kaartjes gekocht.
Met de Kingston werkt die zonder problemen, ik denk dat het dus een miskoop is geweest

Status
Not open for further replies.
Back