This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Yours huh?

Jups, zijn door mij gemaakt, luckyshots na wat spelen met witbalans.. alleen is de 2e door haar bewerkt, was normaal ook in kleur.

Met wit randje vanonder bedoel ik de kader rond de foto, aan de onderkant is geen kader.

helemaal geen kader doen, en post ze eens wat grooter staan er best klein op.

Wel mooie foto,s!

2 vindt ik een mooie foto Maarten.

Van de eerste vind de kleuren erg lekker; het verloopje in de achtergrond icm dat geel en zwart. Gezicht lijkt wel iets overbelicht.

Ah, dat witte randje zie ik niet. Ik kijk elke keer op mijn iphone, en daar heeft het forum ook een witte achtergrond.
edit:
net effe op de computer gekeken, ik zou bij foto 1 rechts nog even de hand weg shoppen, en een beetje spelen met de kleuren in haar gezicht, want dat geel/groenige vind ik toch niet zo mooi. En idd zoals youri zegt. geen kader er omheen

Last edited:
Ik kan niets van nabewerken.. Geef mij een camera ik prul wat at random met de instellingen en dan gewoon klikken en hopen op een lucky shot.

Ah, in dat geval wel nice.

Vanmiddag ook wat geschoten.

Uitzicht slaapkamer:

Gang:

Buiten:

Baal wel van die 2 auto's, dus maak 'm later nog wel eens.
Helaas zijn die mooie balkjes onderaan er niet meer.

Ook ben ik nooit zo tevreden over m'n bewerkingen. :?

Heb mijn extension tubes binnen Gelijk even gespeeld natuurlijk

Jammer dat bij deze net niet het hele oog erop staat..

Nummer 3 die had je veeeel ruimer moeten schieten dat je 1egale wite ruimtte hebt en alleen dat vliegje ergens.

en die laast is ook heel mooi!

Godnondejuu moet ook van die dingen hebben

Kan toch gewoon?

Je kan toch gewoon op dat punt focussen , als die vlieg ergens helemaal rechts ligt focus je op die vlieg en heb je daar een hele kleine scherpte diepte.

Nee, dat is dus het probleem met die extension tubes
je hebt maar 1 afstand waarop je scherp kan stellen. Met de kleinste tube er tussen kan je bijv alleen maar op 10cm afstand scherp stellen. Wil je verder weg focussen, dan haal je er een ring vantussen, wil je dichterbij focussen dan zet je er een ring bij.

Kut dingen hahah

dus als je bevoorbeeld met de kleinste tube werkt kan je alleen at 10cm scherpstellen en als je op 20cm ofzo focust die niet ?

Nope dan is het gewoon 1 grote waas
je kan wel een klein beetje spelen met de focusring, maar dat scheelt echt maar een cm of 1/2.

Status
Not open for further replies.