Ff een vraagje: Is er een tooltje of programmatje, om snel van rar files, jpg files te maken, en dan het liefst met een vaste bewerking? En anders een programmatje dat degene aan wie ik de foto's wil geven, ze kan zien?
Ik denk dat je Raw bedoeld..
Ik doe het gewoon altijd via Lightroom, maar er zat volgens mij bij mijn Canon ook allerlei software om foto's te importeren en te bewerken etc. Ik denk dat je daarmee ook wel je raw foto's als .jpg kunt exporteren
Sorry, ik bedoel idd RAW files. Dat tooltje van Canon gebruik ik ook, maar daar kan je maar 1 tegelijk doen, en met 200 foto's wordt dat een flink klusje..
Net de cam maar weer eens gepakt, lang niet gebruikt
Zijn toch aardige plaatjes uit gekomen moet ik zeggen.. Die kat van ons is echt een relaxt fotomodel :+
Gister nog even naar de Maasvlakte geweest, wezen crossen. En ook nog even een plaatje gemaakt. Was jij er ook nog Dion ? zag wel een aantal auto,s rijden, me broer deed ook nog een rondje (zwarte hillux)
Gister nog even naar de Maasvlakte geweest, wezen crossen. En ook nog even een plaatje gemaakt. Was jij er ook nog Dion ? zag wel een aantal auto,s rijden, me broer deed ook nog een rondje (zwarte hillux)