melf #50 Well-Known Member 28 August 2009 #961 dokman_B said: die laatste foto is toff alleen jammer dat er niet zo heel veel snelheid te zien is. afgelopen zondag in Assen nog paar foto's gemaakt, zal binnenkort even hier een paar posten. Click to expand... denk dat het komt omdat het eigenlijk allemaal korte bochten zijn , dus wat moeilijker om het snelle effect te krijgen.
dokman_B said: die laatste foto is toff alleen jammer dat er niet zo heel veel snelheid te zien is. afgelopen zondag in Assen nog paar foto's gemaakt, zal binnenkort even hier een paar posten. Click to expand... denk dat het komt omdat het eigenlijk allemaal korte bochten zijn , dus wat moeilijker om het snelle effect te krijgen.
Björn` Yes, mother? 28 August 2009 #962 InIMoeK said: Heb hem al gekocht Ding ziet er tip top uit. Mocht hem ter plaatse ook nog even testen met verschillende lenzen. Click to expand... Goezo! Ik moet nu eerst een laptop gaan kopen, dus nogsteeds no camera for me. Ooit..
InIMoeK said: Heb hem al gekocht Ding ziet er tip top uit. Mocht hem ter plaatse ook nog even testen met verschillende lenzen. Click to expand... Goezo! Ik moet nu eerst een laptop gaan kopen, dus nogsteeds no camera for me. Ooit..
InIMoeK DCA GODZUKI 29 August 2009 #969 Ik ga denk eerst voor een 24-70mm 2.8. Daarna een fisheye erbij ofzo
Patrick V. PuttenSR 29 August 2009 #973 InIMoeK said: Het bewerken kost wat tijd he :* Click to expand... Meer oefenen Mooie foto Morpheus!
snackie Date screw up crew 29 August 2009 #974 iemand hier tips voor een gewone digitale camera, dus geen spiegel reflex. maat van me heeft er een met touchscreen, maar dat vind ik dus echt helemaal niks. Budget: max 150 euro
iemand hier tips voor een gewone digitale camera, dus geen spiegel reflex. maat van me heeft er een met touchscreen, maar dat vind ik dus echt helemaal niks. Budget: max 150 euro
S Sandor ****** 29 August 2009 #975 InIMoeK said: Ik ga denk eerst voor een 24-70mm 2.8. Daarna een fisheye erbij ofzo Click to expand... Van Sigma? Ding heb ik ook, zwaar ding.
InIMoeK said: Ik ga denk eerst voor een 24-70mm 2.8. Daarna een fisheye erbij ofzo Click to expand... Van Sigma? Ding heb ik ook, zwaar ding.
youri zoon Well-Known Member 29 August 2009 #977 mopheus, eerste foto erg mooi, 2de foto ook had alleen voor een sepia bewerking gekozen. Moet je die van mij eens voelen Sandor
mopheus, eerste foto erg mooi, 2de foto ook had alleen voor een sepia bewerking gekozen. Moet je die van mij eens voelen Sandor
The Fatal Buell XB9 29 August 2009 #978 Sandor said: Van Sigma? Ding heb ik ook, zwaar ding. Click to expand... hoe bevalt die van sigma? moet zeggen vind die 24-70 f2.8 van nikon wat te duur ...
Sandor said: Van Sigma? Ding heb ik ook, zwaar ding. Click to expand... hoe bevalt die van sigma? moet zeggen vind die 24-70 f2.8 van nikon wat te duur ...
youri zoon Well-Known Member 29 August 2009 #979 duur is ie weel, resultaat zie je dan toch wel heeeel goed! scherpte is echt ongeloofelijk.
Vassago Fuckin' Poser 29 August 2009 #980 Beetje erg blauw dat prikkeldraad. Mijn versie van prikkeldraad;