This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
hehe Thanks, met waterhuis komt wel goed denk ik zo.

Nee is niet me vriendin gewoon foto model/teamrider. me vriending wordt gesponserd door Roxy.

Oow als ik is een keer in beach house kom , spreek me even aan! is altijd lache.

Naja ik kan er nu goed van leven en reizen maar hou aan het eind van het jaar niet onwijs veel over, mist ik wedstrijden goed doe dan wel.

En er is neit echt pensioen regeling ofzo, maar dit kan je toch niet tot de 50ste vol houden.Niet op wereld niveau zeg maar.

Kom ook een keer naar de Wollebrand :W Ga ik wel langs de kant foto's maken :#

Weet iemand waar ik een Batterijgrip (origineel Canon BG-E3) voor een normale prijs kan halen? Neem aan dat die toch wel een keer in de aanbieding moeten aangezien de 350D niet meer gemaakt word.

moet het per se een canon battery grip zijn?

ik had op mijn 350D namelijk een Ansmann grip, waar ik altijd heel goed mee kon werken
dat was een Powergrip C-400 als ik me niet vergis.
zit geen accu oid in, maar die kun je opladen dmv een adapter op netstroom.
vond ik zelf wel een voordeel, ipv steeds dat gewissel met accu's

koste mij iets van 80 euro.

laatste tijd zeer rustig met foto's maken, geen zin/tijd geen zin om tijd te maken

dit is trouwens site van een kamaraad van me.

heeft tijdje stage gelopen bij moto73 en voor al die auto/motor bladen foto's gemaakt.

www.gfotografie.nl

voor de geintreseerden

ben benieuwd binnen kort naar de foto's van youri met zijn water huis

Neem aan dat dit niet de foto's zijn die in bladen hebben gestaan?
Sowieso is 't wel lastig om wat echt 'spannends' met auto's etc te doen, maar bijzonder zijn ze niet..

Hoe zit het eigenlijk hier met verzekeringen?
Heeft iemand hier zun spul verzekerd?

Als ik bijv dion zo zie..
heeft iemand er meer info over voor me? :7

Ik heb zojuist een tijdelijke reisverzekering afgesloten inclusief materiaal tot 2500 euro. Hopelijk is dan alles gedekt..

@Foto's Dion: De kleuren zijn echt geweldig van die foto's, is dit allemaal na bewerking? Kan ik ook zulke foto's maken met een 1000D met std. lens? Mijn foto's zijn altijd veel minder 'intens' qua kleuren?

Status
Not open for further replies.