Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
mijn camara is kappot, en wil een nieuwe... ik ben er te weinig in geintereseerd om een echt dure/goede camara aan te schaffen.. zoek meer iets om zo nu en dan fototjes mee te schieten op vakantie ofzo... iemand mij iets aanraden? budget 100+/-

Net mijn canon en sigma lens binnengekregen, zet ik ze erop, raakt mijn fokking spiegel gewoon de lens ofzo. 8P

Demonteren, terug erop gezet was het probleem ineens weg. Goed voor je hele camera te verneuken. Stond ook een veeg op de spiegel, maar dies al weg door een microvezeldoekje.

Simpel snel fototje met de 50mm

egy7o2.jpg

Yesh I know :'D
Ik voel me alleen zo ontiechelijk amateuristisch als ik andere foto's zie , maargoed :
561421575_5_DkxL.jpeg

561015232_5_4e0h.jpeg

561014782_5_GoVx.jpeg

535007751_5_mm7q.jpeg

627125430_5_jPaK.jpeg

Ma gearz :
619121750_5_8SB0.jpeg

70-300 lens erop. Wat n traag gedoe is dat zeg.
Ben nu aan t sparen voor een 50 mm a.k.a pancake lens.

Een foto maken van je eigen camera terwijl de klep er nog op zit. Dát vind k knap. :D

Nee ma , veel succes verder. :*

recessie ;)

heb ik ook wat met mijn d40 , flitser doet het niet meer , maar ipv flitsen gaat het haakje van de flitser heen er weer 8P

weer iemand met zijn tengels aangezeten die er niet aan moest zitten :P

Een foto maken van je eigen camera terwijl de klep er nog op zit. Dát vind k knap. :D

Nee ma , veel succes verder. :*
Heb k met mn telefoon gemaakt sherlock.

Ja k ben aan t sparen voor een 50 mm 1.8 (ik weet dat het geen dure lens is , maar ik boks ernaast en ik heb nog een scooter die het geld opslokt) en anders wacht ik tot dat ik een nieuwe body krijg voor mn examen. Vind het wel prima zo.

En voor portretten gebruik k die 70-300 van Tamron of mijn 18-55 VR.

Status
Not open for further replies.
Back