Mini-g YEAHH 6 July 2009 #583 Soieso onnodig om meteen een telezoom te nemen als dit je eerste DSLR wordt..
Mini-g YEAHH 6 July 2009 #586 Nee maar het schiet toch heel anders en zeker even wennen, dat kun je immers het beste doen met de kitlens die erbij zit. Neem aan dat je niet meteen sports oid gaat schieten als je hem net een dag hebt!
Nee maar het schiet toch heel anders en zeker even wennen, dat kun je immers het beste doen met de kitlens die erbij zit. Neem aan dat je niet meteen sports oid gaat schieten als je hem net een dag hebt!
-arthur- Suzuki TL1000R 6 July 2009 #587 waarom niet ? Ik kan er ook al redelijk snel achter dat ik niet alles kon met de kit lens die ik erbij kreeg. Zaterdag naar zandvoort samen met imimoek (of hoe heet je hier @ forum). Robert gewoon Ff motoren vast leggen..... kijken wat we kunnen doen.
waarom niet ? Ik kan er ook al redelijk snel achter dat ik niet alles kon met de kit lens die ik erbij kreeg. Zaterdag naar zandvoort samen met imimoek (of hoe heet je hier @ forum). Robert gewoon Ff motoren vast leggen..... kijken wat we kunnen doen.
melf #50 Well-Known Member 6 July 2009 #588 Tom.#86 said: Ik heb zelf voor me d60 een 55-200 VR besteld. Komt vandaag binnen :W Click to expand... oh leuk , kunnen we samen foto's maken
Tom.#86 said: Ik heb zelf voor me d60 een 55-200 VR besteld. Komt vandaag binnen :W Click to expand... oh leuk , kunnen we samen foto's maken
melf #50 Well-Known Member 6 July 2009 #589 ::Michel:: said: Zal 1 van de laatste plaatsen zijn waar ik een bezoekje aan zal brengen. Zal eens zo'n ding in die stierenvechter zelf steken, kijken hoe die gaat janken. Maar neeeeeee dat mag weer niet. Click to expand... ik snap ook niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden hoor... ik vind het dan ook prachtig als zo'n stier een keer zo'n mongool terug pakt ...
::Michel:: said: Zal 1 van de laatste plaatsen zijn waar ik een bezoekje aan zal brengen. Zal eens zo'n ding in die stierenvechter zelf steken, kijken hoe die gaat janken. Maar neeeeeee dat mag weer niet. Click to expand... ik snap ook niet wat mensen hier zo geweldig aan vinden hoor... ik vind het dan ook prachtig als zo'n stier een keer zo'n mongool terug pakt ...
Ralf Imhotep! 6 July 2009 #590 Tom.#86 said: Ik zou echt geen telelens zonder beeldstabilatie kopen. OF je moet met een statief schieten. Click to expand... Ik heb geloof ik 200.000 foto's met telelens zonder beeldstabilisatie gemaakt, hoorde nooit mensen klagen?
Tom.#86 said: Ik zou echt geen telelens zonder beeldstabilatie kopen. OF je moet met een statief schieten. Click to expand... Ik heb geloof ik 200.000 foto's met telelens zonder beeldstabilisatie gemaakt, hoorde nooit mensen klagen?
Tom.#86 TKT! 6 July 2009 #591 Ralf said: Ik heb geloof ik 200.000 foto's met telelens zonder beeldstabilisatie gemaakt, hoorde nooit mensen klagen? Click to expand... ja, maar jij bent uuuuuber! :W
Ralf said: Ik heb geloof ik 200.000 foto's met telelens zonder beeldstabilisatie gemaakt, hoorde nooit mensen klagen? Click to expand... ja, maar jij bent uuuuuber! :W
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 6 July 2009 #592 Brum said: offtopic: Beetje kort door de bocht, heb je je er wel eens in verdiept? Ben 2 keer naar stierengevecht geweest, en zou absoluut weer gaan. Click to expand... Een stier dood maken voor de fun gaat mij toch echt te ver.
Brum said: offtopic: Beetje kort door de bocht, heb je je er wel eens in verdiept? Ben 2 keer naar stierengevecht geweest, en zou absoluut weer gaan. Click to expand... Een stier dood maken voor de fun gaat mij toch echt te ver.
Nicolàs Well-Known Member 6 July 2009 #593 ::Michel:: said: Een stier dood maken voor de fun gaat mij toch echt te ver. Click to expand... Begrijp eens dat jij dat nooit zal snappen, cultuurverschil... Daarom vindt het ook daar plaats en niet hier.
::Michel:: said: Een stier dood maken voor de fun gaat mij toch echt te ver. Click to expand... Begrijp eens dat jij dat nooit zal snappen, cultuurverschil... Daarom vindt het ook daar plaats en niet hier.
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 6 July 2009 #596 Idd zeg, hele vette foto. Auto + velgen staan ook heel erg goed :W
Shane A.k.a. Podolski 6 July 2009 #597 Iemand een 400D kaufen? Std out off the box setje. Verder geen extra's op een UV-filter na. Wil overstappen op Nikon. Camera is ong 8000 clicks oud.. Aankoops bon + orginele doos nog aanwezig.. Edit: Mag weg voor een forum prijsje..
Iemand een 400D kaufen? Std out off the box setje. Verder geen extra's op een UV-filter na. Wil overstappen op Nikon. Camera is ong 8000 clicks oud.. Aankoops bon + orginele doos nog aanwezig.. Edit: Mag weg voor een forum prijsje..
Björn` Yes, mother? 6 July 2009 #598 Vette foto zo; kleur van je oto icm die achtergrond! Hij is alleen nog iets scheef. +pippi+
Vassago Fuckin' Poser 6 July 2009 #599 Thanks mannen. @ björn, je hebt helemaal gelijk, zo beter? [ir]http://i28.tinypic.com/2lmusy9.jpg[/Ir]
Thanks mannen. @ björn, je hebt helemaal gelijk, zo beter? [ir]http://i28.tinypic.com/2lmusy9.jpg[/Ir]