Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Nou, ook Breda niets geworden.
Zo irritant wanneer mensen niet willen aannemen dat je weet wat ze willen en je weet dat je dat kan.

M'n foto's hadden weer niet genoeg diepgang en focus.
Goh, daarom heb ik je het nog uitgelegd in 't interview, daar was ik destijds niet mee bezig..
EN DAT IS WAAROM IK GVD WIL GAAN STUDERENNNNN!

Voel me nu gewoon helemaal focked. :X

Misschien de komende 2 maanden nog wat series schieten en heel brutaal voor 't begin van 't schooljaar nogeens terug gaan; ik ga 't hier iig niet bij laten.

Denk t.. kweet nieteens wie die outnumbred is..

Hij gaat ook allemaal graff artiestnamen noemen die ik nieteens ken

en voor werk nog wat foto's gemaakt.

[ir]http://img401.imageshack.us/img401/9353/img0508n.jpg[/ir]

img1814s.jpg

Je werkt ook echt voor dat sloopbedrijf? :)

Je werkt ook echt voor dat sloopbedrijf? :)

neeh, wij zijn leverancier van aanbouwdelen tbv de sloop. Zoals die betonschaar/sloophamer.
Ik moest alleen wat foto's nemen voor hun. Ze hebben volgende week opening van hun nieuwe bedrijfs pand.

Heb 3x canvas laten maken 50x75. (Hopelijk lezen ze niet mee)

Typisch graf dingetje hier weer. :#
'Via PM etc'
Geheimzinnige gedoe op SF.net..
Zolang je geen volle bak treinen/binnenstad hit of foto's post, zoekt niemand je hier hoor. :D

Nee, dat gaat er in dat wereldje heel anders aan toe. :+
Staat verder ook geen foto waarop te zien is wat 'ie schrijft hea, dat is waar hun 't over hebben.

Nofi verder trouwens, Weksel en Outn.

Haha nee daarom snap ik ook niet waarom hij namen gaat noemen die nergens opslaan, en alleen hofrockers zijn. Bjorn geen comment op die foto toevallig :P ? haha

als je gewoon acties wilt zien moet je fotolog maar chekken ;)

neeh, wij zijn leverancier van aanbouwdelen tbv de sloop. Zoals die betonschaar/sloophamer.
Ik moest alleen wat foto's nemen voor hun. Ze hebben volgende week opening van hun nieuwe bedrijfs pand.

Heb 3x canvas laten maken 50x75. (Hopelijk lezen ze niet mee)

Ah geinig! Werk bij bedrijf dat sloopkranen bouwt! Dus vind het wel mooi allemaal :)

Vandaag me 24-70 opeghaald, weer een wereld lens! Super blij.
Liep toevalig bij een vriend in een oude schuur met onwijs veel zooi er in, dus een soort van urban geschoten. En beetje in de zelfde kleur style gezet. Weer eens wat anders dan blauwe luchten:P

Was eigelijk meer een Lens test, maar zijn opzich wel leuke plaatje,s geworden.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Zal morgen ook eens kijken of er nog wat wakeboard pix tussen zitten.

Last edited:
Haha nee daarom snap ik ook niet waarom hij namen gaat noemen die nergens opslaan, en alleen hofrockers zijn. Bjorn geen comment op die foto toevallig :P ? haha

als je gewoon acties wilt zien moet je fotolog maar chekken ;)

Nou daarom vraag ik het. Aangezien de writer op je foto niet uhm de meest gewaardeerde schrijver is, en inderdaad een hofrocker/hofwanker is. (Meer het laatste imo)

Daarbij heb ik al eens foto's voorbij zien komen vanuit jouw account met daarop de brooklyn tattoo bij Flake op haar rug. Vandaar dat ik stiekem nogal nieuwsgierig ben wie jij bent.

gewoon normale foto's als je het mij vraagt, onderste waarom staat de scooter niet in het midden van de foto?

Vandaag pics geschoten @ ODC Valkenburg

Eentje uit de reeks :)

[ir]http://i41.tinypic.com/33z4i7p.jpg[/ir]

Met wat nabewerkings hulp van PatrickV :*

Last edited:
Nou daarom vraag ik het. Aangezien de writer op je foto niet uhm de meest gewaardeerde schrijver is, en inderdaad een hofrocker/hofwanker is. (Meer het laatste imo)

Daarbij heb ik al eens foto's voorbij zien komen vanuit jouw account met daarop de brooklyn tattoo bij Flake op haar rug. Vandaar dat ik stiekem nogal nieuwsgierig ben wie jij bent.

als jij ff zegt wie jij bent dan?

Status
Not open for further replies.
Back