Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.
5 en 6 lijken me in de buurt van Jorpeland, die berg punt die zo ver uit steekt.
Klote eind lopen...

Ja, klopt. Is de Preikestolen (preekstoel). En is idd een dikke 2 uur lopen door de bergen om er te komen. Maar dan zit je wel op een mooi uitkijkpunt 604 meter boven het water ;)

En ja, daar zit ik met mn gf
1353089314_6_e52n.jpeg

klopt ben er van de winter(maart/april) geweest. heb het alleen niet gehaald naar boven op mijn nike's.
Helaas lag er nog te veel sneeuw en ijs.

Die hike valt reuze mee. Trollstunga is een killer. Kost je heen en weer 10 uur, maar dan heb je ook wat. :W Ligt vlakbij Odda:

p4pb7178470.jpg

p4pb7178467.jpg

Heb ik me Camera verkocht heeft me vriendin een 550d gekocht, toch maar even wat pics genomen. wel even stapje terug kwa focus en scherpte etc. Maar goed het werkt prima.

Waarschijnlijk binnekort voor 5dmkll kijken en 24-105 gewoon om toch mooie plaatje, te schieten.
300mm en 500mm zijn er nog ook nog trolley/backpak. als ieman intresse heeft geef maar gil

1183ksy.jpg

Klopt, welke bocht je ook neemt, je ziet alleen die bergen:D!!

Geniale foto, alleen zou ik daar zonder doodswens niet gaan zitten, tandjes!:D

Lopen tot op zeker hoogte. Een meter of anderhalf voor de rand ga ik meestal zitten en schuif ik er vervolgens naar toe. Als je zover de diepte in kijkt, kan je er prima duizelig van worden namelijk.

Status
Not open for further replies.
Back