Vind het ook prachtige foto's, maar heb wel vaak zo'n 'als ik daar stond zou ik ook mooie platen kunnen schieten' gevoel, omdat de locatie natuurlijk wel ideaal is.. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik denk dat foto's maak die ook maar enigszins in de buurt komen )
Vind het ook prachtige foto's, maar heb wel vaak zo'n 'als ik daar stond zou ik ook mooie platen kunnen schieten' gevoel, omdat de locatie natuurlijk wel ideaal is.. (hiermee wil ik niet zeggen dat ik denk dat foto's maak die ook maar enigszins in de buurt komen )
Dat kan ik me voorstellen ja. En ja omgeving is ideaal, maar verder moet je het toch echt allemaal zelf doen, compo, settings, licht enz. enz. Maar mooi gebied betekend wel vaak mooie foto's. In Nederland krijg je dat niet snel voor elkaar.
Nice hoor! Zit ook wel veeeel winst in zijn nabewerkingen. :~
Foto's zijn op mijn laptop schermpje nooit helemaal scherp heb ik 't idee, maar deze werken prima.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Tamron 10-24 f/3.5 (zijn alle bovenstaande foto's mee geschoten).
Maar ook jaloers op de lens van die kerel van DPZ, 600mm f/4 :W. Ooit hoop ik dat ik hem kan aanschaffen, alleen €10.000+ voor een lens vind ik nogal wat.
Douwe, ik zou die verkoper even mailen of 'ie misschien een voorbeeld heeft van de qualiteit van de prints.
Anders heb je straks zo'n pixel-tellen print thuis.
Aan de ander kant is 20,- ook wel 't proberen waard misschien..