This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Denk dat het wel lastig het bij dit topic te houden, maar we kunnen het natuurlijk proberen. Ik moet eerst even over mn favo plek denken, denk niet dat het in NL is, dus lastig te fotograferen, maar dat is het punt juist... creatief zijn
Ben benieuwd naar de foto's

laten we dan niet 1000 foto,s gaan posten maar gewoon 1 foto en zeggen van dit is mijn foto voor inzending.

Bevoorbeeld als Henri mischien better om te post te verwijderen en van de week gewoon even je final pic te plaatsen.

Dat lijkt me ook verstandig, niet steeds je foto weer veranderen. Misschien een apart topic voor inzendingen, en als je er over wilt praten, kan dat gewoon in dit topic.

Pm de foto's anders naar 1 iemand die ff een mijn album oid accountje aanmaakt en de foto's daarin zet, linkje in de beginpost en klaar

Hosting en dergelijke mag je vanuitgaan dat iedereen dat zolangzamerhand ook wel eens snapt. Ik ben van mening dat iedereen nu gewoon nog maar één foto mag plaatsen betreffende je "favo plek". Ik zal zo mijn inzending ook even opzoeken!

Ik wil ze best op mn picasa zetten...

Die van wallie staat erop, ik volg dit topic toch op de voet. Op de laatste dag zal ik ze allemaal op een rijtje zetten.

Last edited:
Knal/quote ze gewoon allemaal in 1 post op de einddatum en een link naar Picasa (met daarop groot formaat?) in de beginpost, zodat ze makkelijker terug te vinden zijn later.

Net een polaroid camera gescoord! Of naja mag ik lenen van een klasgenootje. Winkeltje in Maastricht gaat uitzoeken hoe duur de films voor in dat ding zijn. Leuk om een beetje mee te kloten.
Zag ook dat het mij 15euro kost om een flitser te huren daar. Ook maar eens doen binnenkort zo een sb-900 kan je die gewoon op afstand laten triggeren door e cam?

Ik weet niet zeker of dat ook op de d5000 kon (op afstand laten flitsen) dacht zoiets een keer in de specs te hebben gelezen.

Haha idd 1 a 2 euro per foto :+
naja een keer 10/15 euro uitgeven durf ik wel aan, maar daar zal het dan ook wel ff bij blijven

Status
Not open for further replies.