Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
[ir]http://www.sanderbalk.nl/vanalleswat/strandegypteforum.jpg[/ir]

[ir]http://www.sanderbalk.nl/vanalleswat/kranen.jpg[/ir]

Gewoon wat gekloot op vakantie :)

Last edited by a moderator:
2vnl6kw.jpg

Had niks te doen :P

Net even met Canon Nederland gebeld. De meneer vertelde tegen me dat hij de ERR error helemaal niet kent. Daarna met de dealer gebeld. hebben gezegd als het vaker voorkomt dat ik hem mag komen omruilen.

Zal ik gewoon over 2 uur bellen dat het weer is gebeurd en hem omruilen? :p

Zou ik denk ik ook doen.

Maar ze zullen in de winkel wel vragen van waneer doet die het en kun je het laten zien.
Ik bedoel als die voor de rest goed is en hij doet het ERR niet meer dan tjsa wrm zou je hem om willen ruilen.

of gewoon Nikon halen hahahah :p

EDit: je ging een deze dagen toch op Vakantie? hmm dan gelijk omruilen, zeg gewoon ee luister betaal ene godsvermogen voor dat ding en ga morgen op vakantie en net had die weer 2x een ERR.

Iemand intresse voor een zo goed als nieuw nikon d300s, had hem als backup body denk maand of 2 a3 oud. rond de 1150 click.
Dus echt haast nieuw , wil een ford f100 project gaan beginnen, en dat gaat aardig wat kosten.Dus kan ik dat extra beetje cash wel gebruiken zeg maar.

Doos alle gebruiksaanwijzingen etc etc allemaal nog aanwezig, dus ook nog maand of 9 a 10 garantie.
Niew was die 1148-,

Last edited:
Imo boeit het niet wat mensen zeggen of denken dat het kan zijn, je koopt een nieuwe camera, die prul moet geen errors aangeven, gelijk terug ermee als ik een error kreeg op mijn nieuwe camera van 1200 euro.

Komt een nieuwe:P
1e plaatje voor de contest(A) zal hem vd week ff overnieuw maken

Last edited:
Ik heb de oplader van mijn cam bij mijn ouders laten liggen. En mijn camera gister perongeluk de hele dag aan laten staan. Dus kan pas maandag beginnen.

Ik heb een nieuwe cam gekregen! :-) Echt top service.
Gelijk een nieuwe lens erbij gekocht. Tamron AF SP 70-300/4.0-5.6 Di VC USD Canon

Voor nu even deze lens en over een paar weken nog een andere dikke lens erbij.

Maken we nog een aparte topic voor de contest?

Status
Not open for further replies.
Back