Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Vandaag krijg ik als het goed is m'n Fat Gecko zuignap mount binnen. Ben benieuwd of ie op de Duc wil blijven zitten met een 60D er aan vast :D

Ben je niet bang dat dat schermpje een keer afbreekt ofzo..? Vond hem in de winkel er heel slap uitzien en voelen..

Ik vind het juist een erg solide verbinding. Tuurlijk als je hem er op laat kneppelen weet ik niet wat er van overblijft, maar daar maak ik me niet druk om. Het is een gebruikersvoorwerp. Als je bang bent dat ie stuk gaat kun je hem beter in de doos laten zitten. Verder is de verbinding tussen het scherm en de body behoorlijk dik, en de momenten dat je je scherm daadwerkelijk naast de body hebt zijn ook vrij schaars. In de body geklikt zie ik geen nadelen t.o.v. een gewoon scherm.

Al met al heb ik daar in ieder geval geen problemen mee.

Die Fat Gecko mounts zijn btw. behoorlijk "rugged"! Erg solide spul.

Trok gvd. net een systeemwand uit een muur weg :| Wou even weten of het vertrouwd was om m'n cam er aan te hangen *D

Volgens mij heeft dimer hier ook een keer mee gewerkt of niet? met die Fat Gecko dingen? voor die fotoshoot van die auto?

Hier trouwens nog een paar shots van Berlijn paar weekjes terug..
Niet bijzonder, maar altijd geinig om te posten :)

eastorwest.jpg

IMG_0450.jpg

IMG_0451.jpg

IMG_0452.jpg

IMG_0453.jpg

Iemand tips oid wanneer ik bij een fotograaf aanklop?
Wil/moet een bijbaantje hebben en 't lijkt me wel 'slim' om bij zo iemand aan de slag te gaan.
Heb alleen geen idee waar ik moet beginnen of er überhaupt aan moet beginnen.

Ik had precies het zelfde idee hehe. Voor ik op school zat had ik in zeeland zo een soort bijbaantje bij een fotograaf. Was bij een vrij jonge gast die ik tegen ben gekomen tijdens een klus voor een soort vrijwillige stage bij een film/video bedrijfje. Heb me daar eigenlijk vrij makkelijk naarbinnen gepraat.
Weet alleen nu ook niet zo goed of ik gewoon ergens binnen moet stappen en een enthausiast verhaal op moet hangen, of echt een strakke sollicitatiebrief moet gaan schrijven.

Iemand tips oid wanneer ik bij een fotograaf aanklop?
Wil/moet een bijbaantje hebben en 't lijkt me wel 'slim' om bij zo iemand aan de slag te gaan.
Heb alleen geen idee waar ik moet beginnen of er überhaupt aan moet beginnen.

Ik zie de laatste tijd slechte foto's bij makelaars. Misschien kun je ook foto's van interieuren in je portfolio stoppen :P

Status
Not open for further replies.
Back