A-Bizar - NX 2Fast - Runner

Status
Not open for further replies.
De koopmans 2fast-pijp is toch exact het zelfde als de Koopmans Speed04-pijp?
Ten minste, ik meende dat de hoogste score's bij het 2fast blokje dat toen der tijd onder de NRG van Mol zat, met de zelfde pijp zijn behaald als de Speed04 pijp, waar Sander zijn score mee heeft neergezet @ Valentino.

Kan het mis hebben hoor.
 
Andries, ik ben morgen of overmorgen bij DPR...als je vanaaf je pijp komt brengen neem ik hem voor je mee, of je moet zorgen dat ik hem morgenochtend hier heb...
 
BartR. said:
De koopmans 2fast-pijp is toch exact het zelfde als de Koopmans Speed04-pijp?
Ten minste, ik meende dat de hoogste score's bij het 2fast blokje dat toen der tijd onder de NRG van Mol zat, met de zelfde pijp zijn behaald als de Speed04 pijp, waar Sander zijn score mee heeft neergezet @ Valentino.

Kan het mis hebben hoor.

die 'koopmans 2fast pijp' was destijds gewoon een probeersel dacht ik.
Was eigenlijk gemaakt voor een getunede speed maar bleek later ook goed op 2fast te presteren :+
 
Firefoxmhr said:
die 'koopmans 2fast pijp' was destijds gewoon een probeersel dacht ik.
Was eigenlijk gemaakt voor een getunede speed maar bleek later ook goed op 2fast te presteren :+
Idd, maar dat probeersel was volgens mij ook de pijp die net wat beter scoorde als de MHR 2004 pijp @ speed 04.

Maargoed, laten we er over ophouden voordat het topic weer vol staat met opmerkingen die niet over de Runner gaan!

Ik ben zeer benieuwd wat dit ding gaat doen @ jubbega iig! :)
 
Pan en deksel? :*
De pijp die we op de 2fast gebruikten is idd later ook op de speed gekomen. De versie waar Sander mee reed was alweer 3-4 versies verder ofzo. Wat bij Andries best zou kunnen is dat zijn "speed 04 pijp" beter presteerd op de 2fast dan de "2fast pijp" en andersom. Branden zal het iig, nu is het nog aan Andries om het perfect te krijgen.
 
Mol said:
Pan en deksel? :*
De pijp die we op de 2fast gebruikten is idd later ook op de speed gekomen. De versie waar Sander mee reed was alweer 3-4 versies verder ofzo..

Inderdaad.... Ik ben iig benieuwd naar de 2fast "brommer-score" :W
 
idd... gewoon weer genaaid door koopmans hew :p 2fast pijp dries!
ik vanmiddag wezen branden met me speed pijp... rijd net zo gek zonder de afstelling te veranderen.

Mjah... geintje over dat van koopmans natuurlijk. Ik ga als het goed is volgende week banken en hoop dat ik beide dprs mee kan nemen.
( de "2fast" dpr heb ik aan pronk mee gegeven. )

Wat een poepie :*
 
ding rijd inmiddels met wheeliebar. Had de gasnaald even omhoog gezet. Maar pakte niet lekker uit :p
Hij liep eerst te arm in het begin als ik het gas ineens vol open trok.
Nu verzuipt ie zo erg dat hij slecht weg komt.
Dus moet dat nog even goed fixen.

Ook staat ie nog erg zwaar op rollen nu en de koppeling grijpt veel te vroeg aan. ( nieuwe delta met zwarte veertjes op de aller strakste stan. ) Dus best vaag. Ik denk dat ik gewoon vermogen mis in het begin omdat die carb nog zo gaar staat afgesteld. Dat moet ik dus allemaal nog even fixen.

Er zijn filmpjes gemaakt en zal vnaaf even kijken of ik ze kan uploaden of morgen.
Is dus niet echt denderent omdat ie slecht weg komt... maar dat is op de filmpjes wel te zien en te horen.
Maar is wel aardig om al vast te zien :)
 
Mol said:
Dat ding brand ook voor geen meter zeg :L:*

je had m moeten zien na een sprint of 10... toen kwam ie lekker op temp en kwam ie helemaal niet meer los :D
Moet dus echt de naald weer ff goed zetten en lichter op rollen.
Hij draaide nu 12.800 btw. :p
 
zon wheeliebar werkt, en ziet er ook nog eens super uit :~

ben benieuwd of er nu meer mensen komen die gaan experimenteren.. :p

succes iig!!
 
thnx :)

net even de gasnaald een stukje terug gezet , lichter op rollen en een shim geplaatst.
Deze 3 dingen waren dus het probleem.
Hij rijd nu goed weg in het juiste toeren gebied en hij zit nu beter in zijn powerband.
Merkbaar meer vermogen dan gister over het hele traject *D

De bank afspraak staat voor volgende week... dus dan kan ik zien wat ik precies moet gaan draaien.
Het voeld nu iig al veel belovend :D
 
Pronk said:

:p


net weer het ding kapot gemaakt :D
onder het rijden was de massa kabel los gegaan... had het in eerste instantie niet door want hij bleef gewoon rijden 8P
Hij ging alleen ineens niet zo hard meer ( weinig toeren ).

Thuis aangekomen zag ik dat de massa kabel weer los hing. Is al de 2e keer.
Erg vaag iig dat ie los komt.

Dus toen xtra massa kabels aangelegt... niet vonken...
killswitch en een andere uit knop er tussen vandaan gehaald... niet vonken...
bougie , dop , eprom , bobine vervangen.... niet vonken...

kan dus nog maar 1 ding zijn... denk dat de stator opgeblazen is.
Heb er nog 1 liggen dus die ga ik van de week ff proberen.

Ben weer lekker bezig met dingen slopen de laatste tijd :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top