Scooter-Power 2Fast Rox

zeer nette paint zeg ! maar is dit ge-airbrushed echt of is dit soort van gedaan dat ze plastic tasjes eroverheen rollen? Dan krijg je toch ook zo'n dergelijk effect? Of is het een combinatie ervan geweest?

iig ziet het er vet uit !
 
Is mijn oude frame etc :) .. Over gewicht valt weinig te zeggen.. enige wat nog tezwaar is, is de voorvork..

Ik heb hem destijds al verlicht en brain nu nog verder..

Vorig SBO seizoen nog een lage 7,4 mee gezet @ XSH Speed die heel het seizoen brak heeft gelopen..

Brain komt goed en kom hem binnenkort wel ff dichtbij bewonderen :)

Het frame weegt geen tering meer alleen die voorvork doet het em.


zieke paint + voorvelg, verlenging staat hem ook zeker goed :)

Het stelt eigenlijk allemaal niet veel voor maar het zijn wel die dingen die em apart maken :)


zeer nette paint zeg ! maar is dit ge-airbrushed echt of is dit soort van gedaan dat ze plastic tasjes eroverheen rollen? Dan krijg je toch ook zo'n dergelijk effect? Of is het een combinatie ervan geweest?

iig ziet het er vet uit !

Het is volgens mij ook met van die plastic zakjes gedaan, ik ben er zelf niet bij geweest maar de spuiter noemt het airbrush maar als je hem vraagt om bougie vonken te gaan halen dan pakt hij ze fiets ;)


Zoals bij de foto staat geairbrushed:)

Heel dikke paint :~ ff de puntjes op de i en je hebt een pracht aerox:W

Idd de puntjes op de i want ik moet een nieuw blok etc. maar de volgende updat mee daarover +pippi+


Die paint komt me wel erg bekend voor.... RsB / Burn (sander) ?
Blijft wel leuk hoor, daar niet van.

Deze tactiek is door meerdere mensen toegepast idd, het is niet moeilijk maar ik vind het alsnog vet omdat bijna niemand ermee rijdt.


Die had gewoon kwasten gebruikt voor die blauwe vegen.

Rox ziet er aardi uit:)

Geen kwasten maar wel plastic zakjes ;)

@ de rest thanx voor de positieve reacties

Binnenkort nog een super update en dat is een nieuw blok, nieuwe wand en een nx kit :-:
 
dan kijk je naar je remkabel en kijk je hoever je hem nog naar achter kan brengen, en of dat overeenkomt met hoever je hem wil verlengen ;)
dat hoeft toch niet gezegd te worden...
 
Back
Top